اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دختر افتخار آفرین اردبیلی به زادگاهش برگشت

استقبال مردم از قهرمان شمشیربازی اردبیل

خبرگزاری فارس: آرزو قاره‌گوشی با کسب مدال برنز مسابقات تورنمنت جهانی گرجستان، در میان استقبال مردم و مسئولان ورزش استان، وارد اردبیل شد.

استقبال مردم از قهرمان شمشیربازی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی هیئت شمشیربازی استان اردبیل، این شمشیرباز اردبیلی پس از کسب نخستین مدال بین‌المللی شمشیربازی در تفلیس گرجستان به وطن برگشت.

مسابقات تورنمنت بین‌المللی گرجستان که از 18 تا 23 خرداد ماه جاری در تفلیس پایتخت گرجستان جریان داشت، با درخشش شمشیربازان بانوی ایرانی همراه شد.

شمشیربازی اردبیل نیز که در قالب تیم ملی جوانان بانوان کشورمان دو سهمیه به نام‌های آرزو قاره‌گوشی و سونیا بی‌نظیر در تیم ملی اپه کشورمان داشت، توانست با درخشش آرزو قاره‌گوشی (نوجوان اهل شهرستان نیر) نخستین مدال بین‌المللی شمشیربازی استان اردبیل را پس از مدال نقره تیمی امیررضا کنعانی در مسابقات قهرمانی آسیا (تایلند) به ارمغان آورد.

همچنین سونیا بی‌نظیر دیگر ملی پوش اردبیلی تیم ملی شمشیربازی کشورمان صاحب عنوان هفتم این مسابقات شد.

در این اسلحه شمشیرباز ارمنستانی طلا گرفت، سکینه نوری دیگر شمشیرباز ایرانی نقره گرفت و آرزو قاره‌گوشی و شمشیرباز گرجی مشترکاً سوم شده و برنز گرفتند.  

به این ترتیب تیم‌های ملی شمشیربازی بانوان کشورمان در مجموع سه اسلحه، با سه مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز به وطن بازگشتند.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول