اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل:

اردبیل قطب شمشیربازی کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: در سنین پایه ورزشکاران ما جزو موفق‌ترین شمشیربازان و اردبیل قطب شمشیربازی کشور است.

اردبیل قطب شمشیربازی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هادی صباغی صبح امروز در همایش تجلیل از یاوران، خادمان و قهرمانان شمشیربازی اردبیل اظهار داشت: شمشیربازی کشور توان فنی و استعدادهای شمشیربازی اردبیل را باور کرده و امروز استان اردبیل قطب شمشیربازی پایه کشور است.

وی بیان داشت: وقتی در سال 87 اسماً شمشیربازی را تحویل گرفتیم، نه ورزشکاری داشتیم و نه مربی و داوری، ولی امروز وقتی به چهار سال گذشته نگاه می‌کنیم، با انبوهی از کارها و اقدامات مواجه می‌شویم که محصول آن این است که امروز شمشیربازی اردبیل قطب شمشیربازی کشور است.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل توان و ظرفیت شمشیربازی اردبیل را بسیار بالاتر و قوی‌تر از وضعیت فعلی دانست و افزود: محصول چهار سال حرکت رو به رشد شمشیربازی استان، قهرمانانی است که امروز در سطح کشور می‌درخشند و در صورت تداوم حمایت‌ها، سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

صباغی با تقدیر از اختصاص سالن جدید در مرکز شهر برای شمشیربازی استان ابراز داشت: تلاش‌می‌کنیم در کمتر از یک سال آینده شاهد نتایج این حرکت حمایتی اداره ورزش و جوانان در گرایش بیش از پیش نونهالان به این رشته ورزشی باشیم.

وی ادامه داد: شمشیربازی رشته‌ای است که باید به صورت مداوم مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد و در این صورت است که شاهد موفقیت‌های پی در پی آن خواهیم بود.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل ابراز امیدواری کرد: در ماه‌ها و سال‌های آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر و بهتر شمشیربازی استان در سطح کشور و حتی سطوح بین‌المللی باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم یکی از نونهالان دختر شمشیربازی استان طی سخنانی به نمایندگی از ورزشکاران شمشیربازی استان، ضمن تشکر از اختصاص سالن جدید به شمشیربازی استان، خواستار حمایت مالی و امکاناتی بیشتر اداره ورزش و جوانان استان از رشته شمشیربازی شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول