اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان خبر داد

الگوبرداری از خانه وزنه‌برداری اصفهان در ساخت خانه شمشیربازی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: هیئت شمشیربازی از بخش‌های مختلف خانه وزنه‌برداری استان اصفهان از جمله ساختمان‌های اداری و موارد فنی الگوبرداری می‌کند.

الگوبرداری از خانه وزنه‌برداری اصفهان در ساخت خانه شمشیربازی

فرهاد رضایی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تلاش شده است که در ساخت سالن شمشیربازی استان اصفهان از تمام تکنیک‌های استاندارد استفاده شود که البته الگو برداری از خانه وزنه‌برداری نیز به طور حتم مزایای خاص خود را دارد.

وی  تصریح کرد: سالن اختصاصی هیئت شمشیربازی استان اصفهان در ورزشگاه نصر در حال احداث است و تنها مشکلی که این هیئت با آن دست و پنجه نرم می‌کند کمبود بودجه‌‌های لازم است که با برطرف شدن این مشکل به زودی شاهد افتتاح سالن حرفه‌ای شمشیربازی اصفهان هستیم.

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان در مورد برنامه‌های آتی این هیئت بیان داشت: رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی کشور بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان و همچنین تیم شمشیربازی رده سنی بزرگسالان پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: هیئت شمشیربازی استان اصفهان در ماه مبارک رمضان برنامه‌های روزانه و معمول خود را به طور کامل پیش می‌برد.

به گزارش فارس، امروز به مناسبت ورود وزیر ورزش و جوانان و همچنین افتتاح خانه وزنه‌برداری، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از هیئت‌های ورزشی این استان برای حضور در مراسم باشکوه رونمایی دعوت به عمل آورده است.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول