اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی کشور

تیم فلوره شمشیربازی جوانان اصفهان مدال نقره را از آن خود کرد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: در فینال رقابت‌‌های شمشیربازی قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان و جوانان تیم شمشیربازی رده سنی جوانان اصفهان در اسلحه فلوره با امتیاز 45 بر 33 در جایگاه دوم قرار گرفته و مدال نقره را از آن خود کرد.

تیم فلوره شمشیربازی جوانان اصفهان مدال نقره را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرهاد رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اینکه تیم شمشیربازی تهران از مربی قدرتمند روسیه به نام (باتانوف) برخوردار است اما شمشیربازان اصفهانی نیز با زیبایی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در رقابت‌‌های شمشیربازی قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان و جوانان، شمشیربازان اصفهانی در اسلحه سابر و با تلاش امیر مختاری توانستند مدال برنز را از آن خود کنند، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان مراسم تجلیل شایسته‌ای از این ورزش کارن به عمل آید.

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان  ادامه داد: در رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی کشور و در رده سنی نوجوانان و اسلحه فلوره تیم اصفهان مدال طلا را از آن خود کرد و اسماعیل مرادی نیز عنوان برتر را از نظر انفرادی به دست آورد.

وی گفت: در اسلحه اپه نیز تیم شمشیربازی اصفهان مدال طلا را به دست آورد و سعید رضایی نیز مدال برنز انفرادی را بر گردن انداخت.

رضایی تصریح کرد: در رده سنی جوانان  تیم اپه اصفهان در مسابقه  تیمی مدال برنز گرفت و مهدی رضایی نیز برنز انفرادی را کسب کرد.

وی تاکید کرد: در اسلحه سابر رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور امیر مختاری مدال برنز را به دست آورد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول