اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین جلسه سازمان لیگ شمشیربازی اردبیل در سال 91

فصل جدید لیگ شمشیربازی اردبیل کلید خورد

خبرگزاری فارس: با برگزاری نخستین جلسه سازمان لیگ شمشیربازی اردبیل در سال 91 فصل جدید لیگ استان اردبیل کلید خورد.

فصل جدید لیگ شمشیربازی اردبیل کلید خورد

گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل، جلسه بررسی آیین‌نامه لیگ شمشیربازی باشگاه‌های استان اردبیل (جام صفویه) و قرعه کشی فصل جدید این لیگ در محل هیئت شمشیربازی استان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان باشگاه‌های حاضر، مسئولان سازمان لیگ و رئیس هیئت استان برگزار شد، آیین‌نامه فصل جدید لیگ مورد بررسی قرار گرفت و با ایجاد تغییرات لازم، به تصویب حاضرین رسید.

بر اساس این گزارش تبدیل لیگ از دو دور رفت و برگشت به یک دور، برگزاری مسابقات فلوره و اپه به صورت جداگانه و در هفته‌های مستقل، تغییرات مربوط به نقل و انتقالات قبل و حین فصل و... از مهمترین تصمیمات جلسه پیش از فصل سازمان لیگ و نمایندگان تیم‌ها بود.

براساس مصوبات این جلسه مقرر شد کلیه تیمها تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه  هشتم تیرماه نسبت به تکمیل مدارک و قراردادهای بازیکنان خود و ارائه مدارک به سازمان لیگ اقدام کنند و درصورت عدم تداخل با برنامه‌های کشوری فدراسیون، هفته اول لیگ فصل جدید باشگاه‌های استان از روز جمعه 16 تیرماه همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج) آغاز شود

لیگ فصل جدید باشگاه‌های استان با حضور شش تیم آذربایجان اردبیل، مپاکو اردبیل، تربیت بدنی گرمی، تربیت بدنی نیر، خانه شمشیربازی سرعین و نماینده خلخال در دو اسلحه فلوره و اپه برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول