اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان خبر داد

احداث خانه‌های گردشگری روستایی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان از احداث خانه‌های گردشگری روستایی در استان زنجان خبر داد.

احداث خانه‌های گردشگری روستایی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل بیگدلی ظهر امروز در جلسه ستاد عمران روستایی استان زنجان اظهار کرد: پیش از این مشخص شده بود که 140 خانه گردشگری در روستاهای استان زنجان احداث شود.

وی با اشاره به اینکه مقرر بود خانه‌های گردشگری روستایی توسط میراث فرهنگی استان زنجان ساخته شود، افزود: تسهیلات در نظر گرفته شده برای احداث هر یک از این خانه‌ها 100 میلیون ریال است.

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان یادآور شد: سود تسهیلاتی که قرار بود به خانه‌های گردشگری روستایی اختصاص پیدا کند، چهار درصد است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از خانه‌های گردشگری در روستاهای استان زنجان آغاز شده است، افزود: خانه گردشگری که قرار است در روستای لار ساخته شود، دارای 10 درصد پیشرفت فیزیکی است.

بیگدلی همچنین با اشاره به اینکه خانه گردشگری روستایی در حال ساخت در روستای سهرین دارای 35 درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود: همچنین خانه گردشگری روستای ماری نیز دارای 10 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خانه گردشگری روستای ده‌بهار 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: همچنین خانه گردشگری روستای شیت نیز 20 درصد پیشرفت دارد.

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان همچنین پیشرفت فیزیکی خانه‌های گردشگری روستاهای گوهر و ولید را 40 و پنج درصد پیشرفت فیزیکی عنوان کرد و افزود: همچنین خانه گردشگری روستای خوئین نیز دارای 40 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی همچنین پیشرفت فیزیکی خانه گردشگری روستای بهستان را 100 درصد عنوان کرد و افزود: خانه گردشگری روستاهای ویر و اسدآباد نیز دارای 60 و 10 درصد پیشرفت فیزیکی است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول