اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبیک:

وعده اعتبار 5 میلیارد ریالی وزیر راه به شهرداری آبیک محقق نشده است

خبرگزاری فارس: شهردار آبیک گفت: اعتبار 5 میلیارد ریال وعده داده شده از سوی وزیر راه و شهرسازی به شهرداری از سوی مسئولان اداره کل راه و شهرسازی محقق نشده است.

وعده اعتبار 5 میلیارد ریالی وزیر راه به شهرداری آبیک محقق نشده است

علی یحیی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک با بیان اینکه در مراسم افتتاحیه مسکن مهر که با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت، وزیر راه و شهرسازی قول مساعد دادند که به شهرداری آبیک 5 میلیارد ریال اعتبار اختصاص دهد، اظهار کرد: پرداخت این اعتبار در قالب کمک به این شهرداری بوده اما، مسئولان راه و شهرسازی استان قزوین اذعان می‌کنند که این اعتبار در قالب صورت‌ وضعیت‌های اجرایی و عملیاتی شهرداری در قالب مسکن مهر پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری با نظر مسئولان راه و شهرسازی استان قزوین مخالف است، چرا که پرداخت 5 میلیارد ریال در قالب کمک به شهرداری آبیک بوده است، و با عنوان کمک از ردیف اقدامات هزینه مسکن مهر مطرح نبوده است.

یحیی‌پور اضافه کرد: مسئولان راه و شهرسازی استان قزوین اذعان کرده‌اند که شهرداری آبیک باید کار عمرانی در مسکن مهر انجام دهد تا نسبت به پرداخت اعتبار قول داده شده از سوی وزیر راه و شهرسازی اقدام شود این در حالی است که میزان عملکرد و پروژه عمرانی انجام شده از سوی شهرداری در مسکن مهر بالاتر از مبلغی است که قرار است به حساب این شهرداری واریز شود.

وی افزود: شهرداری آبیک به عنوان یک دستگاه خدمات‌رسان در تلاش است بالاترین درصد کا‌ر عمرانی را به مردم شهر آبیک ارائه دهد.

شهردار آبیک خاطرنشان کرد: به تازگی مکاتبه‌ای با استانداری قزوین مبنی بر تسریع در تعیین تکلیف شهرداری و برطرف کردن مشکلات شهرداری آبیک و اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین صورت گرفته که امیدواریم به نتایج مثبتی دست یابیم.

مبلغی که شهرداری آبیک دریافت کرده بیشتر از کاری است که انجام داده است

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان قزوین نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: طبق آخرین مکاتبه با دفتر فنی استانداری قزوین، مسئولان این دفتر اعلام کرده‌اند که مبلغی که شهرداری آبیک برای عملیات آماده‌سازی در مسکن مهر دریافت کرده بیشتر از کاری بوده که انجام داده است، لذا باید کار عملیات آماده‌سازی در مسکن مهر را جلو ببرد تا بتواند پول بیشتری دریافت کند.

نادر محمدزاده افزود: به دلیل اینکه عملیات آماده‌سازی در مسکن مهر هزینه برتر از اعتباری بوده که محاسبه کردیم به اتفاق فرماندار آبیک و شهردار آبیک از وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاحیه مسکن مهر آبیک درخواست کمک کردیم که وی قول داد 5 میلیارد ریال برای عملیات آماده‌سازی مسکن مهر کمک کنند.

وی ادامه داد: عملیات آماده‌سازی در مسکن مهر به این نحو است که تمام وجهی که د‌ر واقع برای عملیات آماده‌سازی اختصاص یافته در حسابی که متعلق به شهرداری آبیک است نگه داشته می‌شود و بر اساس تأیید دفتر فنی استانداری قزوین مبنی بر پیشرفت کار به بانک مسکن اعلام می‌شود که این شهرداری اجازه دارد از حساب خود مبلغ را برداشت کند.

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: بر اساس آخرین صورت وضعیت دفتر فنی استانداری قزوین هر اعتباری که تأیید شود به همراه 5 میلیارد ریال به شهرداری آبیک اختصاص می‌یابد اما، تاکنون مطالبات شهرداری از سوی دفتر فنی استانداری اعلام نشده است.

محمدزاده اذعان کرد: اگر دفتر فنی استانداری قزوین عملیات جدید آماده‌سازی شهرداری آبیک را بررسی و اعلام کند که پروژه پیشرفت داشته و نیاز به بودجه‌ای دارد، اجازه برداشت به شهرداری آبیک از حسابی که متعلق به این دستگاه است، داده می‌شود.

انتهای پیام/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول