اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان:

ایجاد درآمدهای پایدار اولویت سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کردستان گفت: حرکت به سمت ایجاد درآمدهای پایدار برنامه اصلی سازمان است و این امر تنها با توسعه و تقویت فعالیت‌های سازمان در سایه همت مضاعف کارکنان محقق می‌شود.

ایجاد درآمدهای پایدار اولویت سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فردین زمانی شامگاه چهارشنبه در نشست با پرسنل این سازمان در سنندج، خواستار تلاش هرچه بیشتر کارکنان این سازمان در اجرای وظایف محوله شد و گفت: آبادانی و پیشرفت استان در گرو انجام کار برای کسب رضایت خداست.

وی افزود: توسعه همه‌جانبه استان مستلزم تلاش و همت والای همه کارکنان بخش‌های دولتی و خصوصی است.

زمانی با تاکید بر ضرورت به‌روز کردن اطلاعات کارکنان دستگاه‌های اجرایی در راستای  رسیدن به اهداف تدوین شده دستگاه‌های خدمت‌رسان گفت: حرکت به سمت ایجاد درآمدهای پایدار برنامه اصلی سازمان همیاری شهرداری‌های استان است و این امر تنها با توسعه و تقویت فعالیت‌های سازمان در سایه همت مضاعف کارکنان محقق می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان همچنین اظهار داشت: انجام پروژه‌های عمرانی و تولیدی به صورت پیمانکاری، سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، صنعت، معدن و بازرگانی و همچنین توسعه بازارچه‌های مرزی از اولویت‌های کاری سازمان در سال‌ جاری است که امیدواریم با حمایت مسئولین و تلاش کارکنان در راستای انجام آنها گام برداریم.

وی افزود: فعالیت‌های این سازمان در سال‌های گذشته ضرر ده بوده است اما با تلاش‌های صورت گرفته این سازمان به سوددهی رسیده و فعالیت‌های خود را در بخش‌های مختلف گسترش داده است.

وی موفقیت سازمان همیاری‌ها را به سود استان و پیشرفت آن دانست و افزود: فعالیت‌های این سازمان در حال حاضر گسترش یافته است و در بخش‌های مختلف اقتصادی، عمرانی و سرمایه‌گذاری‌های مشارکتی حضور دارد.

زمانی با اشاره به نقش مهم سازمان همیاری‌ها در دیگر استان‌های کشور گفت: امیدواریم سازمان همیاری‌های کردستان بتواند به عنوان بازوی قدرتمندی در پیشرفت استان عمل کند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان به تلاش‌های مدیریت جدید این سازمان برای شفاف‌سازی عملکردها اشاره کرد و گفت: در سال گذشته با حضور حسابرس داخلی تمام ضوابط اجرا و اتوماسیون کامل اداری برقرار شد.

وی در پایان افزود: سیستم کنترل پروژه نیز به صورت روزانه پروژه‌های در درست این سازمان را کنترل و بررسی می‌کند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول