اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خدمات‌رسانی شهرداری منطقه 20 به ساکنان روستاهای جنوب تهران

خبرگزاری فارس: در راستای خدمات‌رسانی به ساکنان روستاهای حریم شهر تهران، شهرداری منطقه 20 روزانه اقدامات موثری در حوزه خدمات شهری انجام می‌دهد.

خدمات‌رسانی شهرداری منطقه 20 به ساکنان روستاهای جنوب تهران

عطاءالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اعلام این خبر اظهار داشت: به‌منظور جلوگیری از ازدیاد و کنترل جمعیت جانوران موذی و جلوگیری از شیوع بیماری و رفاه حال شهروندان اداره محیط زیست شهرداری ناحیه هفت اقدام به طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی در روستای کریم‌آباد تهرانچی کرد.

شهردار ناحیه هفت منطقه 20 گفت: در همین راستا نسبت به نصب یک تخته پلاکارد، توزیع 30 برگ بروشور، طعمه‌گذاری 17 کلونی، نصب 10 عدد دریچه یک طرفه، انسداد 12 منفذ، لانه‌کوبی 10 منفذ و جمع‌آوری یک عدد لاشه در روستای کریم‌آباد تهرانچی اقدام شد.

وی با اشاره به بافت روستایی این ناحیه افزود: پیرو بازدیدهای مستمر از روستاهای سطح ناحیه و به منظور جلوگیری از پخش زباله‌ها و رفاه حال شهروندان، اداره خدمات شهری شهرداری ناحیه هفت با همکاری واحد 137 اقدام به نصب تعدادی زیرمخزنی در معابر اصلی و میادین روستاهای طالب‌آباد، غنی‌آباد و جاده خاوران کرده است.

حسینی با اشاره به اینکه پاکسازی و امحای پوسترهای غیرمجاز در کلیه روستاهای این ناحیه به صورت مستمر انجام می‌شود، اظهار داشت: به منظور رفع آلودگی‌های بصری و بهبود کیفیت منظر شهری، نسبت به اجرای مواد پوشاننده به متراژ 500 متر در روستای طالب‌آباد اقدام شد.

شهردار ناحیه هفت منطقه 20 در پایان تصریح کرد: با عنایت به وسعت زیاد این ناحیه و استقرار آن در حریم شهر تهران و مساعد بودن زمینه جهت سوءاستفاده عوامل سودجو در تخلیه غیر مجاز خاک و نخاله در حاشیه‌های این ناحیه، به همت اداره خدمات شهری با به‌کارگیری ادوات سنگین از قبیل لودر و کامیون و تراکتور نسبت به جمع‌آوری و پاکسازی بزرگراه خاوران از ابتدای خیابان طوس سه تا ابتدای روستای قاسم‌آباد تهرانچی اقدام شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول