اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد

تلاش همه‌جانبه شهرداری اردبیل برای پرداخت حقوق کارگران

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت:‌ شهرداری اردبیل در سال‌جاری ریالی از اعتبارات دولتی برخوردار نشده و حمایت‌های مادی ناچیز گذشته نیز قطع شده است.

تلاش همه‌جانبه شهرداری اردبیل برای پرداخت حقوق کارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری عصر امروز در دویست و سی و پنجمین جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: از ابتدای سال همکاران شورا تاکید و حساسیت جدی بر روی مسئله تهیه و پخش آسفالت شهری داشتند که در این زمینه حتی یک جلسه اختصاصی نیز با شهرداری برگزار کردیم تا از نقطه نظرات آنها استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: دغدغه اعضای شورا مرمت و پخش آسفالت شهری در مناطق مختلف بود که شهرداری با همت خود در 4.5 ماه گذشته توانسته است به این دغدغه پاسخ مثبت داده و نارسایی‌ها را برطرف کند.

سرداری خاطر نشان کرد: شهرداری با مدیریت مناسب در این زمینه با همراهی مدیران زیرمجموعه خود توانسته است رضایت عموم مردم را فراهم آورد که انتظار می‌رود تا پایان عمر شورای سوم به گونه‌ای برنامه‌ریزی و حرکت کنیم تا وجبی از نقاط شهر بدون آسفالت نماند.

این مسئول اضافه کرد: این حرکت مثبت و فراگیر شهرداری سبب شده است تا انتظارات و توقعات مردم نیز بالا برود و بسیاری از نواقصات سال‌های گذشته به سرعت جبران شود.

وی به فعالیت مثبت انجام شده در حوزه فضای سبز اشاره کرد و ادامه داد: با همت مدیرعامل پرتلاش فضای سبز و پارک‌های شهرداری اردبیل تا حدود زیادی رضایت شهروندان فراهم شده و نهال‌کاری و گل‌کاری در بهار امسال به شکل گسترده و فراگیر سبب رضایتمندی مردم شده است.

به گزارش فارس، رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: همین برنامه‌ریزی با گستردگی خاص قبل از عید و بعد از آن در سال‌جاری نیز ادامه می‌یابد و در تلاش هستیم یک فضای مطلوب گل‌کاری و چمن‌کاری و حتی درختکاری را در سطح استان شاهد باشیم.

سرداری به مشکلات مالی شهرداری نیز اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری با یک مدیریت بی‌پول توانسته است کارها را به شایستگی به پیش ببرد اما حجم کار به حدی است که اگر کمکی از سوی مسئولان استانی صورت نگیرد در ادامه مسیر شهرداری با مشکلات و چالش‌های مالی روبه‌رو می‌شود.

وی با اشاره به گستردگی کار و ضرورت دقت به تأمین منابع مالی پرداخت حقوق و مزایای پرسنل گفت: در این شرایط شهرداری در ماه جاری با برخی از مشکلات در پرداخت حقوق مواجه است که انتظار می‌رود در روزهای باقی‌مانده تا پایان مرداد ماه وضعیت به شکلی رقم بخورد تا در این زمینه شرمنده کارگران و خانواده‌های آنها نباشیم.

شهرداری بدون ریالی اعتبار دولتی کار عمرانی را انجام می‌دهد

سرداری افزود: برخی از مردم تصور می‌کنند که شهرداری از منابع دولتی و یا اعتبار 50 میلیارد تومانی مصوب دولت این همه کار عمرانی و اجرایی انجام می‌دهد در حالی که ریالی اعتبار دولتی دریافت نکرده‌ایم و شهرداری با تکیه بر منابع درآمدی خود به صورت گسترده کار عمرانی و اجرایی انجام می‌دهد.

این مسئول در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ‌انتظار می‌رود بحران مالی که با شرایط فعلی می‌رود تا گریبان‌گیر شهرداری شود با تدبیر درست مهار شده و به یک ظرفیت ممتاز در ارایه گسترده خدمات تبدیل شود و همان طوری که دستگاه‌های مختلف انتظار دارند از خدمات تخفیف‌دار شهرداری بهره‌مند شوند آنها نیز سعی کنند با پرداخت به موقع بدهی‌های خود به عمران و آبادانی شهر کمک کنند.

وی خاطر نشان کرد: چند ماهی از فصل کاری در اردبیل باقی‌مانده است که اگر مسئولان و مشارکت‌های مردم یاریگر شهرداری نباشد و منابع مالی مناسب تأمین نشود مشکلات و نارسایی‌ها به صورت گسترده ظهور و بروز پیدا کرده و رکود نامناسبی را شاهد می‌باشیم.

سرداری از شهرداری و مجموعه پرتلاش خدمات‌رسان قدردانی کرد و ادامه داد: به یقین رضایتمندی مردم به رضایتمندی خداوند منجر می‌شود و ما آمادگی داریم از هر تریبونی استفاده کنیم تا مشکلات و نارسایی‌ها را به گوش متولیان برسانیم.

بی‌تفاوتی به عمران شهری در شأن مدیران و دولت خدمتگزار نیست

به گزارش فارس، رئیس شورای شهر اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد: این همه بی‌توجهی و بی‌تفاوتی در حوزه خدمات شهری از سوی مسئولان و دولت قابل قبول نیست چرا که ما با دست خالی نمی‌توانیم پروژه‌ها و طرح‌هایی را که آنها انتظار داشته و یا مردم توقع داشته باشند به مرحله عملیاتی برسانیم.

سرداری اضافه کرد: بی‌تفاوتی به خدمات عمومی از سوی دولت و مسئولان بی‌انصافی است و ضرورت دارد در یک فرآیند مناسب و مطلوب نارسایی‌ها و بی‌توجهی‌های گذشته جبران شود.

وی به تخفیف 20 درصدی خدمات ارایه شده از سوی شهرداری در آستانه عید فطر، هفته دولت و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:‌ از این طریق امیدواریم بخشی از نیازهای ضروری شهرداری اردبیل تأمین و تضمین شود.

در پایان این جلسه انتصاب رونقی به عنوان سرپرست منطقه چهار، جوادزاده سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی،‌ شمس سرپرست سازمان میوه و تره‌بار و زمانی سرپرست سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی اردبیل معرفی شدند و از زحمات مدیران قبلی قدردانی شد.

انتهای پیام/‌ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول