اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهریور ماه

شهرداری قم به فوتسال کلانشهرهای کشور اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش شهرداری قم گفت: تیم فوتسال کارکنان شهرداری قم شهریور ماه به رقابت‌های فوتسال کارکنان شهرداری کلانشهرهای کشور اعزام می‌شود.

شهرداری قم به فوتسال کلانشهرهای کشور اعزام می‌شود

سیدمحسن آذرنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: سیزدهمین دوره رقابت‌های فوتسال کارکنان شهرداری کلانشهرهای کشور در نیمه اول شهریور ماه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری کلانشهرهای کشور با حضور 15 تیم برگزار می‌شود که یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها تیم شهرداری قم خواهد بود.

مسئول ورزش شهرداری کلانشهر قم افزود: تیم فوتسال شهرداری قم به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور در این دوره از رقابت‌ها هم‌اکنون زیر نظر حسن ارجمند تمرینات آماده‌سازی و برنامه‌های تدارکاتی خود را برگزار می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: تیم فوتسال شهرداری کلانشهر قم در حالی برای دوازدهمین بار به این رقابت‌ها اعزام می‌شود که تمرینات آماده‌سازی خود را از اردیبهشت ماه آغاز کرده است تا در بهترین شرایط راهی این دوره از بازی‌ها شود.

آذرنگ تصریح کرد: تیم فوتسال شهرداری قم در دوره قبلی این رقابت‌ها حضور نیافت اما هم‌اکنون شرایط خوبی مهیا است تا با بهره‌گیری از بهترین بازیکنان و کادر فنی بسیار خوب در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کند.

وی یادآور شد: شهرداری قم در طول سال برنامه‌های متنوعی در بخش‌های همگانی و قهرمانی تدارک می‌بیند که بخشی از آن به اعزام به مسابقات شهرداری کلانشهرهای کشور و بخش دیگر مربوط به مسابقات و برنامه‌های درون شهری است.

مسئول ورزش شهرداری کلانشهر قم اضافه کرد: در سال‌های اخیر تیم کشتی شهرداری قم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده و موفق به کسب عناوین ارزشمندی شده است، ضمن اینکه شهرداری قم سابقه میزبانی این رقابت‌ها را نیز دارد.

وی یادآور شد: در سال 1389 همزمان با چهل و سومین سال مرگ جهان پهلوان تختی، قم میزبان سومین دوره مسابقات کشتی آزاد شهرداری‌های کلانشهرهای کشور بود و این رقابت‌ها در سالن ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول