اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج اصناف استان زنجان خبر داد

برگزاری همایش اصناف در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج اصناف استان زنجان گفت: همزمان با روز بسیج اصناف، همایش اصناف در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش اصناف در زنجان

رسول قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با پنجم شهریور ماه سال جاری همایش اصناف با حضور اصناف زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه چهارم شهریور ماه به عنوان سالروز شهادت حاج مهدی عراقی نامگذاری شده است، افزود:‌ در این روز برنامه‌های مختلفی از سوی بسیج اصناف برگزار می‌شود.

رئیس بسیج اصناف استان زنجان با بیان اینکه این همایش با حضور همه خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود، افزود: پیشکسوتان و اعضای بسیج اصناف در این همایش حضور دارند.

وی با اشاره به حضور مسئولان استان زنجان در این برنامه خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم حضور دارند.

قربانی از برگزاری این همایش با موضوع ضرورت مصرف کالاهای داخلی خبر داد و افزود: مبارزه با صدور بی‌رویه کالا از دیگر موضوعات این همایش است.

وی از حضور 300 نفر از بازاریان و اصناف در این همایش خبر داد و افزود: نشست صمیمی با بازاریان و اصناف استان از دیگر برنامه‌های این همایش است.

رئیس بسیج اصناف استان زنجان با بیان اینکه این همایش در مجموعه دهکده سبز زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ‌این برنامه از ساعت 16 عصر روز پنجم شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول