اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره ماندگاران اصناف و بازار بجنورد:

نخستین جشنواره ماندگاران اصناف بجنورد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی جشنواره ماندگاران اصناف و بازار بجنورد گفت: نخستین جشنواره ماندگاران اصناف و بازار در این شهر برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره ماندگاران اصناف بجنورد برگزار می‌شود

تیمور محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره اظهار کرد: تدین به دین مبین اسلام و پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه، اخلاق‌گرایی، ورود به کارهای خیر و عام‌المنفعه و دستگیری از نیازمندان، صداقت، امانت‌داری و عمل به سنت اسلامی وقف از جمله این شرایط است.

وی همچنین انصاف، نوع دوستی، مشتری‌مداری و مشکل‌گشایی در بین کسبه و بازاریان، پایبندی به ضوابط و مقررات صنفی و حفظ سنت‌ها و فضیلت‌های کسب و کار، مشارکت در امر مدیریت شهری را از دیگر شرایط شرکت در این جشنواره اعلام کرد.

محمدی تصریح کرد: همچنین پیشگام در ترویج اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر، حضور موثر در عرصه‌های مختلف دینی، ‌اقتصادی، ‌فرهنگی، سیاسی و علمی از دیگر شرایط شرکت در جشنواره ماندگاران اصناف و بازار بجنورد است.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان برای دریافت فرم ثبت‌نام می‌توانند به آدرس شورای شهر مراجعه و در این زمینه نام‌نویسی کنند، گفت:‌ آخرین مهلت تحویل مدارک 18 شهریور امسال است.

دبیر اجرایی جشنواره ماندگاران اصناف و بازار بجنورد با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در 14 آبان امسال برگزار خواهد شد، مهمان ویژه این مراسم را سردار طلایی یا مهدی چمران و یا شهردار مشهد اعلام کرد.

وی تصریح کرد:‌ بر اساس برنامه قرار است تا در این جشنواره 10 نفر از افراد شاخص با اهدای تندیس و هدایا مورد تقدیر قرار گیرند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول