اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج اصناف شهرستان شاهرود:

تشکیل شورای عالی بسیج اصناف کارها را هدفمند می‏‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج اصناف شهرستان شاهرود گفت: تشکیل شورای عالی قشر بسیج اصناف، کمک به حضور سازمان‌یافته و هدفمند بسیجیان اصناف در صحنه‌های انقلاب اسلامی است.

تشکیل شورای عالی بسیج اصناف کارها را هدفمند می‏‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، یحیی حسینی ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان پایگاه‏‌ها و سرگروه‏‌های حلقه صالحین بسیج اصناف شاهرود که در سالن اجتماعات بسیج اصناف شهرستان شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: هدف از تشکیل این شورا کمک به تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و پیاده‌سازی رهنمودهای امام(ره) و امام خامنه‌ای در جامعه اصناف و همچنین برنامه‌ریزی این شورا در جهت جذب اصناف در بسیج است.

وی افزود: باید این شورا زمینه‏‌سازی لازم را جهت حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف انجام دهد.

فرمانده حوزه بسیج اصناف‌ الهادی شاهرود افزود: این شورا باید در جهت ایجاد بستر مناسب برای حضور و ایفای نقش سازمان‌یافته بسیجیان اصناف در صحنه‏‌های انقلاب اسلامی فعال و کوشا باشد.

حسینی اظهار داشت: برگزاری هدفمند و با برنامه حلقه‌های صالحین در رشد و ارتقا معرفتی و بصیرتی اعضا بسیج اثرگذار بوده و با توجه به اینکه صنوف مختلف با مردم ارتباط مستقیم دارند، می‌توانند این اثر را بر جامعه پیرامون خود نیز داشته باشند.

فرمانده بسیج اصناف شهرستان شاهرود در ادامه با اشاره به ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و شناخت بیشتر خدا و استفاده از فرصت‌های ناب سحر گفت: روزه داشتن یک محافظت است و یک قلعه مستحکم است که انسان را از آتش مصون نگاه می‌کند هر که یک روز را به خاطر خشنودی خداوند روزه بگیرد خداوند روی او را به فاصله هفتاد سال از آتش دور می‌کند.

حسینی با ذکر حدیثی بیان داشت: در بهشت دروازه‌ای است به نام ریان، و تنها روزه‌‌داران از آن داخل می‌شوند و بعد از ایشان، آن دروازه قفل می‌شود و هیچ یک از آن داخل نمی‌شود.

در این گردهمایی حجت‌الاسلام رسول بخشی با نظر اکثر اعضا به عنوان مسئول شورای عالی قشر بسیج اصناف شاهرود انتخاب شد و فرماندهان پایگاه‌ها و سرگروه‌های صالحین به عنوان اعضای این شورا و فرمانده حوزه‌ الهادی به عنوان دبیر این شورا انتخاب شدند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول