اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجم مهرماه برگزار می‌شود؛

همایش بسیجیان اصناف و بازاریان در قاین

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ بسیجیان اصناف و بازاریان به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان قاین برگزار می‌شود.

همایش بسیجیان اصناف و بازاریان در قاین
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاین صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی این همایش اظهار داشت: با مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق می‌توانیم جلساتی با بهره‌وری مطلوب برگزار کنیم.
فرهاد فلاحتی افزود: شهید بزرگوار لاجوردی از شهدای برجسته‌ای بود که خدمات شایانی به انقلاب و نظام کرد و این شهید بزرگوار افتخار اصناف کشور است.
وی گفت: رهبر فرزانه انقلاب جملات بسیار زیبایی در راستای حضور و پشتیبانی پررنگ و ارزشمند اصناف و بازاریان در جنگ تحمیلی داشتند که کمتر در محافل عمومی به آن پرداخته شده است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاین ادامه داد: با برگزاری این همایش تصمیم داریم از فرمایشات مقام معظم رهبری راجع به نقش اصناف و بازاریان در جنگ به صورت نمایش کلیپ استفاده کنیم.
فلاحتی خاطرنشان کرد: اصناف شهرستان قاینات اصیل و انسان‌هایی با انصاف و متدینی هستند که بعد از جنگ تحمیلی در برگزاری تمامی مراسمات ملی و مذهبی نقش موثری داشته‌اند.
وی یادآور شد: مسئولان این شهرستان در سال گذشته با همت و تلاشی که داشتند بزرگترین یادواره شهدای اصناف استان را در محل مهدیه قاین برگزار کردند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاین از حضور فعال و پررنگ گروهان اصناف در رژه سی و یکم شهریور ماه خبر داد.
فلاحتی ادامه داد: ابعاد جنگ فقط در مرزها و یا در داخل شهرها به صورت ترورهای روزمره خلاصه نمیشود بلکه خانه‌های مسکونی مردم و مدارس کودکان بیدفاع در بسیاری از شهرهای ایران آماج حملات موشکی عراقیها بود و هزاران نفر از تلفات مردمی جنگ ناشی از همین گونه حملات بود.
وی یادآور شد: کشتیهای باری و نفتی که عازم بنادر ایران بودند در بخش عمده این 8 سال هدف حملات هوایی عراق در خلیج فارس بودند.
همایش بزرگ اصناف و بازاریان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پنجم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد جامع قاین برگزار می‌شود؛ در این همایش از رزمندگان بسیجی اصناف تجلیل می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول