اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

باید مدیران خراسان‌شمالی به رسانه‌ها پاسخگو باشند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی بر لزوم ارتباط بیشتر مدیران با رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: باید مدیران این استان به رسانه‌ها پاسخگو باشند.

باید مدیران خراسان‌شمالی به رسانه‌ها پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود احمدی‌بیغش بعد از ظهر امروز در نشست با شماری از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان‌شمالی اظهار کرد:‌ این موضوع به منزله دستورالعمل جدی بوده و دستگاه‌ها لازم است تا در این زمینه تدابیر لازم را داشته باشند.

وی افزود: اگر رسانه‌ای با مدیری تماس و با پاسخگویی مدیر مواجه نشود، حتماً در مورد آن مدیر تصمیم‌گیری خواهد شد.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه به مطبوعات و خبرنگاری به عنوان اهرم توسعه استان اعتقاد داریم، تصریح کرد:‌ طی مدت حضور در استان همواره پاسخگوی رسانه‌ها بوده و این رویکرد را ادامه خواهیم داد.

وی از رسانه‌ها به عنوان عاملی برای رشد نظام و مسئولان یاد کرد و گفت:‌ خبرنگار پرسشگر می‌تواند مسئولان را وادار به حرکت کند.

احمدی‌بیغش تصریح کرد: امروز بحث اطلاع‌رسانی و خبر‌رسانی یک موضوع مهم بوده که نباید از اثرات آن غفلت کرد.

استاندار خراسان‌شمالی مهم‌ترین رویکرد خود در استان را خدمتگزاری عنوان کرد و افزود:‌ من آمده‌ام خدمت کنم و نمی‌خواهم وارد حاشیه‌ها شوم.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای شاخص‌های توسعه در استان نیازمند کار، تلاش شبانه‌روزی و مداوم است، گفت:‌ اطمینان دارم که با کار و تلاش هر چه بیشتر می‌توان استان را به جایگاه خود رساند.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی اظهار امیدواری کرد تا با تعامل با خانه مطبوعات و رسانه‌های این استان، خبرنگاران بتوانند نقش خود را در عرصه اطلاع رسانی و رسالتی که به دوش داشته ایفا کنند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول