اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رفسنجان:

امیدبخشی به جامعه نقش اساسی رسانه‌هاست

خبرگزاری فارس: فرماندار رفسنجان گفت: امید دادن به شهروندان نقش اصلی و اساسی رسانه‌ها است.

امیدبخشی به جامعه نقش اساسی رسانه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی‌اکبر پور‌محمدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت مولی‌الموحدین امام علی (ع) شهرستان رفسنجان را غنی از خبرنگاران متعهد و صادق دانست و اظهار داشت: نشریات ‌باید در راستای نقد و انتقادات سازنده گام بردارند تا جامعه‌ای زنده و پویا داشته باشیم.‌

وی با اشاره به اینکه انتقاد سازنده در روند پیشرفت و آبادانی شهرستان نقش به سزایی دارد، تصریح کرد: در کنار انتقاد، امید دادن به شهروندان نقش اصلی و اساسی رسانه‌ها است، زیرا مردم در جامعه حرف اول را می‌زنند و اگر در آنها روحیه نشاط و امید نباشد، جامعه‌ای مرده و بی‌روح داریم.

فرماندار رفسنجان ابراز داشت: خبرگزاری‌ها‌، نشریات و رسانه با ارائه مطالب خوب و کارساز می‌توانند علاوه بر کمک به نشاط جامعه به مسئولان نیز در راستای بهتر انجام دادن وظایفشان کمک کنند.

پور‌محمدی مظلومیت خبرنگاران را قابل تأمل خواند و خاطر ‌نشان کرد: با برگزاری جلسه‌های متعدد طی سال به مشکلات خبرنگاران رسیدگی می‌شود.

به گزارش فارس، آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان رفسنجان در آستانه شب شهادت مولی‌الموحدین امام علی (ع) همراه با مداحی مداح اهل ‌بیت (ع) حاج محسن رمضانی برگزار و کمیته‌ای برای رفع مشکل مسکن خبرنگاران رفسنجان تشکیل شد.

همچنین در‌ این مراسم از خبرنگاران رفسنجان با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل به عمل آمد. 

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول