اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس:

جنوب کرمان هنوز عقب‌ماندگی‌های زیادی دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، فاریاب، رودبار، قلعه‌گنج و منوجان در مجلس گفت: مسئولان از ابتدای انقلاب تاکنون کارهای بسیاری برای منطقه جنوب کرمان انجام داده‌اند، اما هنوز عقب‌ماندگی‌های زیادی وجود دارد.

جنوب کرمان هنوز عقب‌ماندگی‌های زیادی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام محمدرضا امیری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رودبار در این شهرستان با تسلیت شب‌های قدر اظهار داشت:‌ با توجه به جایگاه اعظم حضرت علی (ع) در نزد خداوند قدر وی هنوز بر ما ناشناخته است.

وی افزود: دوران خلافت کوتاه امیر مؤمنان (ع) که با سختی فراوان همراه بود یک عمر در مسیری حرکت کرد که رضای خدا در آن وجود داشت.

امیری به ذکر خصایل مولای متقیان (ع) پرداخت و تصریح کرد: زندگی، حرکت، انقلاب و سیره ما باید علوی باشد.

وی ابراز داشت: امروز دشمنان اسلام در کشورهای اسلامی با زن و مرد و پیر و جوان وحشیانه برخورد می‌کنند و با کشتار آنان تمام قوانین بشری و انسانی را زیر پا گذاشته، اما همواره ادعای حقوق بشر دارند.

امیری عنوان کرد: امروز زائری که به خاطره عقیده و تدین خود به کشورهای دارای اماکن زیارتی سفر می کند، او را اسیر و مورد آزار و شکنجه قرار می‌دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، فاریاب، رودبار، قلعه‌گنج و منوجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد آن هستیم، جهانی که به سوی تمدن و مدینه فاضله در حال حرکت است، چگونه به سوی توحش انسانی تغییر مسیر می‌دهد.

امیری بیان داشت: شب‌های قدر، شب‌های باارزشی است که باید در آن توشه آخرت خود را تکمیل کرده تا پیروز میدان تقوا شویم.

وی از خدمات استانداری در راستای پیشرفت و شکوفایی جنوب استان تقدیر کرد و اذعان داشت: فرماندار رودبار نیز در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

امیری خاطرنشان کرد: مسئولان از ابتدای انقلاب تاکنون کارهای بسیاری برای این منطقه انجام داده‌اند، اما هنوز عقب‌ماندگی‌های زیادی وجود دارد.

وی اظهار داشت: باید تلاش کنیم، همان‌گونه که رئیس جمهور به جنوب کرمان توجه ویژه‌ای دارد، باید از این مسئله در سال‌های پایان دولت نیز به خوبی استفاده کنیم.

امیری تصریح کرد: هرچه انسجام، وحدت، همدلی و هماهنگی بیشتر باشد، قطعا زودتر به مقصد و تعالی می‌رسیم.

وی ابراز داشت: باید مسئولان تمام دستگاه‌های اجرایی با فرماندار جدید تعامل و همکاری داشته باشند و وی را در مسیری که پیش رو دارد، حمایت کنند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول