اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس:

مسائل حاشیه‌ای اصلی‌ترین عامل عقب ماندگی بافق از توسعه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بافق و چهار شهرستان دیگر استان یزد در مجلس، مسائل حاشیه‌ای را اصلی‌ترین عامل عقب افتادگی بافق از توسعه دانست.

مسائل حاشیه‌ای اصلی‌ترین عامل عقب ماندگی بافق از توسعه است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام دخیل عباس زارع‌زاده ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه در شهرستان بافق اظهار داشت: سرگرم کردن مردم به مسائل حاشیه‌ای، اصلی‌ترین عامل عقب ماندگی بافق از توسعه فرهنگی و اقتصادی است.

وی اولویت اصلی خود را در منطقه، اشتغال و جذب سرمایه عنوان کرد و افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای غنی شهرستان بافق در زمینه صنعت و معدن، در حال حاضر جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار در اولویت است.

زارع زاده با ارائه گزارشی از بازدیدهای خود در حوزه انتخابیه مهریز بیان کرد: در این بازدیدها شناخت جامعی از مردم و پتانسیل‌های منطقه به دست آمده است که باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی مسئولان شهرستان‌ها این ظرفیت‌ها در راستای رفع مشکلات مردم استفاده شود.

نماینده مردم پنج شهر استان یزد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای تحقق شعار مقام معظم رهبری در زمینه تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با وحدت و همدلی زمینه تحقق این امر را فراهم کنند.

زارع‌زاده، توجه و رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های مردم را مهم دانست و تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه خدمت‌رسانی به آحاد مردم برپا شده است که این موضوع باید سرلوحه کار همگان باشد.

وی با بیان اینکه توسعه در بافق نسبت به ذخایر و پتانسیل معدن این شهر در مسیر کندی قرار گرفته، گفت: سرگرم کردن مردم به مسائل حاشیه‌ای اصلی‌ترین عامل عقب ماندگی بافق از توسعه فرهنگی و اقتصادی است.

در این نشست حجت‌الاسلام دخیل عباس زارع‌زاده نماینده مردم پنج شهر استان به سئوالات خبرنگاران در زمینه‌های مالکیت معدن چاه گز، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی راه‌آهن و سنگ‌آهن بافق، برنامه برای سرمایه‌گذاری‌های صنعت ریلی،استفاده از تحصیل کرده‌های بافقی در رده‌های بالای مدیریت در استان، میزان هماهنگی مسئولان شهرها با نماینده پاسخ داد.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول