اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تاکید کرد

جبران عقب‌ماندگی‌های ورزش فارس

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: ورزش فارس باید شاهد تحول جدی در حوزه‌های مختلف و از جمله رشته فوتبال باشد و این موضوع از جمله ماموریت‌های کاری مدیریت جدید ورزش و جوانان این استان تلقی می‌شود.

جبران عقب‌ماندگی‌های ورزش فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در جلسه دیدار با مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان فارس، با تاکید بر لزوم فعال شدن معاونت جوانان در این بخش اظهار داشت: با وجود جمعیت جوان و ظرفیت بالای فارس، در این زمینه باید برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته و با سرعت برای  بهره‌گیری از فصل تابستان و اوقات فراغت، برنامه‌های اجرایی تدوین شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس رفع مشکلات و حمایت از تیم‌های مطرح فوتبال این استان را از دیگر اولویت‌های کاری در این بخش دانست و افزود: ارائه راهکارهایی برای حمایت از تیم‌های فوتبال برق و فجر سپاسی ضروری است و در این مورد باید از ظرفیت‌ها و اعتبارات وزارت ورزش و جوانان برای بازگشت این تیم‌ها به جایگاه اصلی‌شان بهره‌گیری کرد.

وی وضع موجود دو تیم را در خور مردم ورزش‌دوست فارس ندانست و بیان کرد: استانداری فارس برای مساعدت به این دو تیم در حد توان تلاش می‌کند.

مدیر ارشد استان فارس همچنین از اجرا نشدن بسیاری از مصوبات دولت در بخش ورزش ابراز تاسف کرد و ماموریت اصلی مدیرکل جدید را عملیاتی کردن متوازن این مصوبات در سطح استان و بالا بردن سطح فعالیت‌های ورزشی در حد استاندارد، دانست.

به گزارش فارس، این دیدار با بررسی موانع و توانمندی‌های ورزشی استان فارس پایان یافت.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول