اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

تصمیم‌گیری آموزشی منوط به تحلیل دوره‌های آموزشی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: هرگونه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در حوزه آموزش منوط به تجزیه و تحلیل و ارزیابی دوره‌های آموزشی است.

تصمیم‌گیری آموزشی منوط به تحلیل دوره‌های آموزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قاسم صیادی صبح امروز در دومین جلسه ستاد ارزشیابی مهارت در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان ضمن قدردانی از زحمات همکاران اداره سنجش استان، با اشاره به جایگاه و نقش اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اظهار کرد: این اداره نقش و رسالت بسیار مهمی در تعیین صلاحیت حرفه‌ای متقاضیان و ارزیابی عملکرد مربیان مراکز آموزشی به عهده دارد.

وی تجزیه و تحلیل نتایج آزمون‌ها را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: هرگونه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در حوزه آموزش منوط به تجزیه و تحلیل و ارزیابی دوره‌های آموزشی است که از طریق آزمون حاصل می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به سند راهبردی مهارت و فناوری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افزود: سند راهبردی مهارت و فناوری شامل هشت راهبرد، 27 سیاست و 250 برنامه است.

وی با بیان اینکه سند راهبردی این اداره کل در حال اجرا است، افزود: انتظار می‌رود همه برنامه‌های حوزه سنجش نیز با در نظر گرفتن این سند طراحی و عملیاتی شوند.

همچنین رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل با ارائه گزارشی از عملکرد آزمون و اقدامات مثبت صورت گرفته در حوزه سنجش طی سال جاری گفت: امسال با همکاری و مساعدت همکاران و مسئولان اداره کل به ویژه مدیرکل‌، برنامه‌ها و اقدامات مهمی در اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان صورت گرفته است.

سیف‌الله محمدی با بیان اینکه احداث قرنطینه مستقل‌، تهیه منابع آزمون و تقویت بانک سؤالات استانی از برنامه‌های اداره سنجش است، افزود: راه‌اندازی سیستم پورتال آزمون،اعلام نتایج آزمون‌ها از طریق اینترنت و تلفن گویا از دیگر برنامه‌های این اداره است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول