اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم خبر داد

ثبت 700 فضای آموزشی قم در سامانه فضاهای آموزشی

خبرگزاری فارس: مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از ثبت 700 فضای آموزشی قم در سامانه اینترنتی شناسنامه فنی فضاهای آموزشی خبر داد.

ثبت 700 فضای آموزشی قم در سامانه فضاهای آموزشی

سیدمهدی حائری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت اداره‌ کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار کرد: اداره ‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم در سال 75 به عنوان زیر مجموعه سازمان نوسازی مدارس کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی به وظایف اداره‌‌ کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اشاره کرد و گفت: توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی استاندارد و مقاوم، متناسب با اولویت‌ها در چارچوب خاص از جمله اهداف این اداره‌ کل است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم خاطر نشان کرد: این اداره استقرار مدارس و سایر فضاهای آموزشی و پرورشی در مناطق مختلف را بررسی کرده و تغییراتی از نظر مسائل جمعیتی، اقتصادی و اجتماعی را در نظر می‌گیرد.

وی با اشاره به همکاری اداره ‌کل نوسازی با مجمع خیرین مدرسه‌ساز عنوان داشت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم یک نهاد خیریه مردمی با ساختار تشکیلاتی هیئت مدیره و هیئت امناء بوده که در راستای احداث، توسعه و تجهیز مدارس و دیگر فضاهای مورد نیاز آموزش و پرورش استان فعالیت می‌کند.

حائری خاطر نشان کرد: مشارکت در ساخت 72 مدرسه با 694 کلاس و 106 هزار و 309 مترمربع زیربنا و احداث 37 باب نمازخانه در مدارس قدیمی از جمله فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز است.

وی از تهیه شناسنامه فنی فضاهای آموزش و پرورش خبر داد و افزود: سازمان نوسازی مدارس کشور پروژه بزرگ شناسنامه فنی فضاهای آموزش و پرورش با هدف گردآوری اطلاعات فنی و تخصصی فضاها و ساختمان‌های آموزش و پرورش در کشور را در دستور کار قرار داده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم خاطر نشان کرد: اداره ‌کل نوسازی مدارس استان قم اقدام به جمع‌آوری اطلاعات 700 فضای آموزشی استان و ثبت آن در سامانه اینترنتی شناسنامه فنی فضاهای آموزشی کرده است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول