اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل:

ساخت فضاهای آموزشی جدید با تاکید بر مصالح بومی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در ساخت فضاهای آموزشی جدید بر استفاده از مصالح ساختمانی بومی تاکید داریم.

ساخت فضاهای آموزشی جدید با تاکید بر مصالح بومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی‌پور ظهر امروز در جریان بازدید از روند عملیات اجرایی پروژه‌های آموزشی کوثر اظهار داشت: استفاده از مصالح ساختمانی بومی علاوه بر ایجاد مقاومت در برابر حوادث، فضایی را که دانش‌آموزان در آن احساس امنیت کنند به وجود می‌آورد.

وی افزود: انتظار می‌رود در تمام شهرستان‌ها در احداث پروژه‌های آموزشی و فضاهای تربیتی جدید این سیاست به کار گرفته شود تا ما ساختمان‌های آموزشی خود را با طیب خاطر بیشتری احداث کنیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود شهرستان کوثر را نیازمند بیشترین فضای آموزشی اعلام کرد و گفت: تمام پروژه‌های در حال احداث و یا نیمه تمام آموزشی آموزش و پرورش کوثر تا دهه فجر امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وحدتی‌پور بیان داشت: پروژه‌های عمرانی آموزشی استان اردبیل از نظر اعتبارات مشکلی ندارند و اعتبار لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از همه پروژه‌های آموزشی شهرستان کوثر امسال تامین شده است.

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان اردبیل یادآور شد: بخشی از این پروژه‌ها در هفته دولت امسال و بخشی نیز در ایام دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

این مسئول احداث مدرسه شبانه‌روزی، احداث سالن های ورزشی جوار مدارس، ساخت کارگاه آموزش مهارت فنی در سطح هنرستان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش، احداث نمازخانه های مدارس و ساخت چند مدرسه و آموزشگاه در سطح شهر گیوی و روستاهای شهرستان کوثر را از جمله پروژه‌های عمرانی آموزشی و ورزشی شهرستان کوثر عنوان کرد.

وحدتی پور اظهار داشت: هزینه ساخت این پروژه‌ها از محل اعتبارات نوسازی و یا تخریب و بازسازی مدارس و به صورت ملی و استانی تامین شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان اردبیل در پایان سخنان خود از تامین اعتبار 15 میلیارد ریالی در این اداره کل خبر داد و افزود: ادارات آموزش و پرورش هر یک از شهرستان‌های تابعه استان که در فصل ورزش و تربیت بدنی زمینه جذب اعتبار ایجاد کنند و یا پروژه نیمه تمام داشته باشند می‌تواند از این اعتبارات جذب کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول