اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

تکمیل واحدهای آموزشی کوثر نیاز واقعی این منطقه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر تکمیل واحدهای آموزشی و مدارس نیمه تمام شهرستان کوثر را از نیازهای جدی و اساسی این منطقه برشمرد.

تکمیل واحدهای آموزشی کوثر نیاز واقعی این منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی ظهر امروز در بازدید از روند عملیات اجرایی پروژه‌های آموزشی کوثر اظهار داشت: احداث فضاهای جدید آموزشی را تا زمان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کلید نمی‌زنیم چرا که معتقدیم ابتدا باید این پروژه‌ها تکمیل و در اختیار دستگاه بهره‌بردار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان نوسازی مدارس نسبت به ایجاد مراکز آموزشی جدید در این شهرستان اقدام کرده است، افزود: علیرغم تمام این ساخت و سازها مرکز این شهرستان نیاز به تکمیل واحدهای آموزشی دارد و عدم تسریع تکمیل پروژه‌های مدارس شریعتی و استاد شهریار گیوی و نیز مدرسه‌شبانه‌روزی حجاب موجب افزایش تراکم دانش‌آموزان شده است.

وی بیان داشت: انتظار داریم تا هفته دولت سال جاری تمام پروژه‌های نیمه تمام آموزشی در کوثر تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسد تا بتوانیم بی‌نیازی کامل را حداقل در چند منطقه این شهرستان از حیث داشتن فضای آموزشی مناسب شاهد باشیم.

فرماندار کوثر ادامه داد: 10 پروژه عمرانی آموزشی از محل اعتبارات تخریب و بازسازی و مقاوم سازی در کوثر در حال اجرا است که با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها تا چند سال آینده هیچ گونه مشکلی از نظر فضای آموزشی در کوثر وجود نخواهد داشت.

رئیس‌ساداتی در ادامه از اختصاص 4 میلیارد و 200 میلیون ریال به بخش آموزش و پرورش این شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: این اعتبار برای استانداردسازی و تعمیرات مدارس ابتدایی، هوشمند سازی مدارس، احداث مدارس، سالن چند منظوره دانش‌آموزان گیوی، تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات، پرداخت حق انشعابات و احداث و تکمیل نمازخانه‌های مدارس این شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار کوثر یادآور شد: امسال استخر سرپوشیده این شهرستان با 20 میلیارد ریال اعتبار ملی احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود به اختصاص اعتبارات ویژه به آموزش و پرورش کوثر در سال جاری اشاره کرد و گفت: هم اکنون مدارسی در این شهرستان با یک و دو دانش‌آموز وجود دارد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول