اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی:

کارگاه آموزشی آشنایی با مهارت‌های اسکواش برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی گفت: کارگاه آموزشی آشنایی با مهارت‌های اسکواش همزمان با افتتاح دیواره اسکواش باز در دانشگاه ارومیه برگزار شد.

کارگاه آموزشی آشنایی با مهارت‌های اسکواش برگزار شد

سلمان فرضعلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کارگاه آموزشی آشنایی با مهارت‌های اسکواش همزمان با افتتاح دیواره اسکواش باز در دانشگاه ارومیه برگزار شد.

وی با بیان اینکه کارگاه آشنایی با مهارت‌های اسکواش، در راستای توسعه و آشنایی بیشتر با ورزش مفرح اسکواش است، افزود: شرکت‌کنندگان در این کارگاه با مهارت‌های اولیه و علم اسکواش نظیر آشنایی با کورت، قوانین، مقررات بازی و ضربات آن آشنا شدند و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در دوره داده شد.

فرضعلی‌پور در ادامه با بیان اینکه کلاس مربیگری سطح یک ملی آذربایجان‌غربی به میزبانی شهرستان میاندوآب برگزار شد، گفت: این کلاس‌ها با حضور 20 نفر مربی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و همه آنها موفق به اخذ کارت مربیگری سطح یک ملی شدند.

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی با اشاره به کسب مقام هشتم رنکینگ مسابقات اسکواش قهرمانی کشور زیر 11 سال توسط محمدرضا فتوحی، تصریح کرد: مسابقات قهرمانی زیر 11 سال کشور در بخش پسران در 11 و 12 تیر ماه 91 به میزبانی هیئت اسکواش استان مرکزی، با حضور 22 ورزشکار از 9 استان اصفهان، خراسان‌رضوی، مازندران، آذربایجان‌غربی، تهران، یزد، همدان، مرکزی و آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات دارای رنکینگ کشوری است، ادامه داد: در این دوره از مسابقات محمدرضا فتوحی، محمدامین امانی و سامر محمدی از آذربایجان‌غربی حضور داشتند که در پایان محمدرضا فتوحی از ارومیه به مربیگری رویا نورزاده به مقام هشتم کشوری دست یافت.

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی ادامه داد: پسران اسکواش باز ارومیه‌ای به سومین دوره از مسابقات بین المللی جام میلاد قائم که به میزبانی استان گلستان برگزار شد، اعزام شدند.

وی گفت: در این دوره از مسابقات 43 ورزشکار از کشورهای پاکستان، اردن، عراق، لبنان، کویت و تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان وبزرگسالان شرکت کردند که سه اسکواش باز ارومیه‌ای با عنوان عرفان قهوه‌چی، مهدی صفری و کیوان ابراهیمی نیز در این رقابت‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول