اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان:

نظام کفر جهانی با برتری رسانه پیش می‌رود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی ‌فقیه در استان کردستان گفت: رسانه‌ها به عنوان تنها نقطه قوت استکبار و جهان کفر به شمار می‌آیند و با برتری در این حوزه به پیش می‌روند.

نظام کفر جهانی با برتری رسانه پیش می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با جمعی از سرپرستان خبرگزاری‌ها، نشریات محلی و نمایندگی سرپرستی‌های روزنامه‌های کثیرالانتشار استان در سنندج اظهار کرد: رسانه‌ها همواره زمینه‌ساز تحولات گسترده فرهنگی و اجتماعی بوده‌اند و هرگونه غفلت از این حوزه صدمات جبران‌ناپذیری را ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: هم اکنون جبهه استکبار در حوزه مقابله نظامی و دیگر حوزه‌ها در برابر نظام مقدس اسلامی تسلیم شده و هیچ برتری ندارد و نخواهد توانست عرض اندام کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: تنها برتری جبهه استکبار نسبت به مسلمانان قدرت رسانه‌ای و تبلیغاتی بوده و با تکیه بر همین قدرت برای نیل به اهداف شیطانی و سلطه‌گرایانه خویش با جدیت گام برمی‌دارد و با القای انواع دروغ‌ها، باطل را به جای حق به همه جهانیان معرفی می‌کند.

حجت‌الاسلام شاهرودی افزود: قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران برای همه جهانیان ثابت شده است اما متأسفانه به دلیل قدرت رسانه‌ای جبهه استکبار در بسیاری مواقع شاهد سیاه‌نمایی‌هایی بر ضد نظام اسلامی در عرصه بین‌المللی هستیم که نمونه بارز این مهم توطئه‌افکنی دشمنان در حوزه برخورداری ایران از انرژی صلح‌آمیز هسته است.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که توحش و جنایت‌های آنان بر ضد بشریت برای همگان ثابت شده و تمام جهانیان می‌دانند که آنان برای کرامات بشر و حقوق انسان‌های هیچ ارزشی قائل نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان از اصحاب رسانه به عنوان رزمندگان کنونی نظام اسلامی در جبهه جنگ نرم و مقابله با توطئه‌های دشمنان یاد کرد و افزود: همانگونه که در دوران دفاع مقدس همه مردم و مسئولان با بسیج امکانات و نیروها برای رزمندگان اسلام در خط مقدم تجهیزات و امکانات می‌فرستادند و آنان را پشتیبانی می‌کردند باید در این برهه زمانی نیز مردم و مسئولان از خبرنگاران به عنوان رزمندگان خط مقدم مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان پشتیبانی کنند.

حجت‌الاسلام شاهرودی افزود: در جنگ نرم هیچگونه مرزی وجود ندارد و باید مواظب باشیم که ناآگاهانه وارد زمین دشمنان نشویم و برای آنان بازی نکنیم.

وی تصریح کرد: نقش رسانه‌ها در توسعه همه جانبه کردستان بسیار مهم است و خوشبختانه خبرنگاران استان با تلاش و همتی مضاعف در راستای تعالی استان در حوزه‌های مختلف تلاش می‌کنند بنابراین امید است مسئولان استان نیز با حمایت جدی از این قشر تأثیرگذار و خدوم، زمینه را برای تعالی فرهنگی و اجتماعی استان فراهم کنند.

حجت‌الاسلام شاهرودی در پایان تصریح کرد: بسیاری از اعتبارات در جاهایی هزینه می‌شود که از اولویت کمتری برخوردار بوده و نمی‌تواند تأثیرگذاری آنچنانی داشته باشد لذا باید با ژرف‌نگری بیشتری به این مهم پرداخته شود و در این مسیر نیز اصحاب رسانه و حوزه خبر و خبرنگاری استان در اولویت قرار گیرد و فعالان این عرصه حمایت جدی شوند.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول