اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان خبر داد

نامه ‌دانشجویان گیلانی به دبیرکل سازمان ملل در پی فاجعه ‌میانمار

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در گیلان از نوشتن نامه سرگشاده دانشجویان این دانشگاه درباره سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی در فاجعه میانمار خبر داد.

نامه ‌دانشجویان گیلانی به دبیرکل سازمان ملل در پی فاجعه ‌میانمار

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت حجت‌الاسلام سعید مهدوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به موضع‌گیری دانشجویان دانشگاه گیلان در فاجعه اخیر میانمار اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه گیلان ویژه‌نامه وقایع غم‌انگیز مردم میانمار را چاپ و منتشر کردند.

وی از نوشتن نامه سرگشاده دانشجویان دانشگاه گیلان درباره سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی در فاجعه میانمار خبر داد و افزود: این امر نشان‌دهنده موضع‌گیری سیاسی دانشجویان دانشگاه گیلان است.

مهدوی در ادامه به اجرای طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه گیلان اشاره کرد و گفت: طرح ضیافت اندیشه در دو بخش اساتید و دانشجویان برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان ماه مبارک رمضان را بهترین زمان برای تحول و بهره‌وری دانست و تصریح کرد: ماه معنوی رمضان برای ارتقای معنوی و سطح معرفتی دانشجویان و اساتید انتخاب شده است.

وی رفع شبهات دینی، اعتقادی و سیاسی دانشجویان در فضای صمیمی توسط مبلغان و اساتید شرکت‌کننده را از نقاط قوت طرح ضیافت اندیشه خواند و ابراز کرد: حدود 300 نفر دانشجوی دانشگاه گیلان در طرح مذکور شرکت کردند.

مهدوی با اشاره به آموزش دانشجویان در طرح ضیافت اندیشه خاطر نشان کرد: تعدادی از دانشجویان نیز در برنامه‌های جانبی و فوق برنامه طرح ضیافت اندیشه شرکت می‌کنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان مدت اجرای طرح ضیافت اندیشه دانشجویان را 15 روز اعلام کرد و یادآور شد: مراحل ثبت‌نام بخش اساتید به اتمام رسیده و دوره 10 روزه اساتید از چهارم شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی آموزش سبک زندگی بر مبنای آموزه‌های قرآنی را از جمله متن‌های درسی در طرح ضیافت اندیشه نامید و افزود: آموزش مذکور در سه گرایش اخلاق اسلامی، انقلاب اسلامی و متن‌های اسلامی تا ظرفیت چهار واحد آموزشی برگزار می‌شود.

مهدوی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و پخش فیلم را از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت اندیشه برای دانشجویان دانشگاه گیلان برشمرد و بیان کرد: دعای کمیل در جوار گلزار شهدای گمنام دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول