اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر نشست محکومیت کشتار مسلمانان میانمار:

مسلمانان به تبعیت از رهبری کشتار میانمار را محکوم کنند

خبرگزاری فارس: دبیر نشست محکومیت کشتار مسلمانان میانمار گفت: تمام گروه‌های سیاسی و مذهبی مسلمان باید به تبعیت از مقام معظم رهبری، جنایت و کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کنند.

مسلمانان به تبعیت از رهبری کشتار میانمار را محکوم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام سیدمیثم عباس در نشست محکومیت کشتار مسلمانان میانمار که با حضور طلاب غیرایرانی جامعة المصطفی العالمیه در مجتمع عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه جهان در قبال موضوع کشتار مسلمانان میانمار سکوت کرده است اظهار کرد: مدعیانی که در پی کشته شدن فردی تروریست در سوریه جنگ رسانه‌ای به راه می‌اندازند، اکنون در قبال کشته شدن هزاران مسلمان میانمار سکوت کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه امروز صدای اعتراض مسلمانان جهان علیه کشتار مظلومان میانمار به گوش می‌رسد تصریح کرد: رسانه‌های گروهی کشور صدای اعتراض مراجع شیعی را باید به جهان مخابره کنند.

دبیر نشست محکومیت کشتار مسلمانان میانمار با اشاره به اینکه تمام گروه‌های سیاسی و مذهبی مسلمان باید به تبعیت از مقام معظم رهبری، جنایت و کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کنند خاطر نشان کرد: متاسفانه عده‌ای مسائل را از نظر قومیتی و مذهبی مثل شیعه و سنی بودن بررسی می‌کنند که این اشتباه است.

این طلبه پاکستانی با بیان اینکه شعار ائمه معصومین(ع) این بوده است که مسلمانان از هر قوم و گروهی باید علیه ظالم و پشتیبان مظلوم باشند اضافه کرد: جنایت‌هایی که در عراق، کشمیر، افغانستان، بحرین و میانمار در حال وقوع است، ظلم بوده و باید علیه آن قیام کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز همه کشورهای مسلمانان جهان، جمهوری اسلامی ایران را الگوی مقاومت می‌دانند اظهار کرد: در همه جهان شخصیت امام خمینی(ره) نماد آزادی و انقلاب است.

دبیر نشست محکومیت کشتار مسلمانان میانمار با اشاره به اینکه وظیفه مسلمانان فقط ابراز انزجار و برگزاری همایش و جلسه نیست اضافه کرد: بیداری اسلامی کل منطقه عربی را فراگرفته است و تاثیرات آن در کشورهای اروپایی هم دیده می‌شود.

میثم عباس با تاکید بر اینکه استکبار جهانی و به ویژه آمریکا همواره دنبال خنثی کردن تاثیرات بیدار اسلامی است تصریح کرد: دشمنان به طور دائم در حال نقشه‌کشی و توطئه برای خنثی کردن و انحراف این بیداری هستند.

وی با اشاره به اینکه دولت میانمار باید مانع حملات وحشیانه‌ای شود که در آن بودایی‌های افراطی مسلمانان را آتش زده و فیلم می‌گیرند اضافه کرد: آیا این ظلم و جنایت نیست که به زنان در مقابل چشم مردان و فرزندان آن‌ها تجاوز می‌کنند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول