اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه اردل:

سکوت مجامع بین‌المللی در قبال کشتار مسلمانان میانمار معنادار است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه اردل گفت: مدعیان حقوق بشر و مجامع بین‌المللی در قبال کشتار تروریستی در کشورهایی همچون سوریه، عراق، بحرین، پاکستان و میانمار سکوت معناداری کرده‌اند.

سکوت مجامع بین‌المللی در قبال کشتار مسلمانان میانمار معنادار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالله جمشیدی در یادواره شهدای منطقه روگر شهرستان اردل با تبریک فرخنده میلاد کریم اهل‌بیت عصمت و طهارت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: شجاعت، علم  گذشت، حلم و بردباری از ویژه‌گی‌های بارز امام حسن مجتبی (ع) است.

وی در ادامه به اوضاع سیاسی منطقه و مسلمان‌کشی در میانمار اشاره کرد و افزود: گروه‌های سیاسی مذهبی و مسلمان جهان باید جنایت و کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کنند.

جمشیدی تصریح کرد: مدعیان حقوق بشر و مجامع بین‌المللی در قبال کشتار تروریستی در کشورهایی همچون سوریه، عراق، بحرین، پاکستان و میانمار سکوت معناداری کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه اردل گفت: خشونت‌های میانمار به دنبال حمله به یک اتوبوس حامل مسلمانان در این ایالت کلید خورد و پس از آن از ابتدای خردادماه گروه‌های افراطی بودایی با حمایت و همراهی پلیس و ارتش دست به کشتار گسترده و آتش زدن دهکده‎ها و مساجد و فراری دادن مسلمانان زدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه‎آفرینی رزمندگان و ایثارگران پرداخت و افزود: اگر ایثارگری جوانان ایران اسلامی نبود، امروزه نمی‌توانستیم شاهد شکوفایی استعدادهای نسل جوان در عرصه‌های مختلف باشیم.

جمشیدی افزود: شهدای گلگون‌کفن، ایثارگران و رزمندگان اسلام از امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آمدند و درسی فراموش نشدنی به استکبار جهانی دادند.

این مسئول اضافه کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا برای نسل جوان بیان‌کننده فرهنگ ایثار و از جان‌گذشتگی است که در این زمینه فرماندهان و رزمندگان نقشی ویژه‌ای برای واگویی حماسه‌آفرینی‌های ایثارگران دارند.

مردم شهیدپرور منطقه روگر شهرستان اردل 12 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

در این مراسم که در دومین جمعه ماه نزول قرآن و در آستانه خجسته میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، همچنین با قرائت وصیتنامه، تواشیح و مقاله، پخش نماهنگ، اجرای سرود، مداحی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا همراه بود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول