اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

شب قدر فرصتی برای اعلام مظلومیت ملت میانمار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: شب قدر فرصت بسیار مغتنمی برای اعلام مظلومیت ملل مسلمان به ویژه میانمار است.

شب قدر فرصتی برای اعلام مظلومیت ملت میانمار است

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میاندوآب با بیان اینکه سازمان ملل متحد مقابل کشتار ملت مسلمان و متدین میانمار سکوت اختیار کرده، اظهار داشت: شب قدر فرصت بسیار مغتنمی برای اعلام مظلومیت ملت مسلمان میانمار و خوی وحشی‌گری مستکبران جهان است که باید از این زمان نهایت استفاده را کرد.

وی با بیان اینکه مردم مومن و مسلمان از طریق حضور در اماکن مذهبی و مساجد در لیالی قدر برای رسیدن به مقام قرب الهی تلاش می‌کنند، اضافه کرد: روحانیان و مبلغان دینی باید در لیالی شهادت و ضربت خوردن حضرت علی(ع) برای تبیین زوایای مختلف این دین بیش از پیش تلاش کنند زیرا دین مبین اسلام سرشار از آموزه‌های مبتنی بر محبت، عطوفت و رحمت الهی است.

قهرمانی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر باید برای رسیدن به مقام قرب الهی تلاش شود، اضافه کرد: در این ایام اقشار مختلف مردم اعم از متمول و مسکین با تحمل کردن چندین ساعت گرسنگی و تشنگی قدردان نعمت‌‌‌های الهی می‌شوند و تکرار در دسترسی به نعمات الهی موجب بی‌توجهی به آنها نشود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه هم اکنون در روز گرامیداشت مقام خبرنگار قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان بازوی ارتباطی و تبلیغاتی دین مبین اسلام باید عمل کنند تا جایی که در اشاعه مفاهیم این دین آسمانی به طور روزافزون و تاثیرگزار تلاش کرده و جوانان را برای عمل کردن به فرمان‌های الهی ترغیب کنند.

قهرمانی با اظهار به اینکه در لیالی قدر باید برای نهادینه کردن تفکر دستگیری از مستمندان تلاش شود، اظهار داشت: حضرت علی(ع) برای حمایت از قشر مستضعف جامعه به اشکال مختلف به ویژه در خفا گام برمی‌داشت پس شیعیان هم باید به شکل مطلوب دنباله‌رو آنها باشند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول