اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی‌اکبر آقایی در گفت‌وگو با فارس:

رهبر معظم انقلاب آرمان‌های مردم ایران را بیمه کردند /سخنان رهبری منافع اروپا و آمریکا را به خطر انداخت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب با بیانات گهربار اخیر خود، بار دیگر راهی روشن در مقابل مردم و مسئولان قرار دادند و آرمان‌های آن را بیمه کردند.

رهبر معظم انقلاب آرمان‌های مردم ایران را بیمه کردند /سخنان رهبری منافع اروپا و آمریکا را به خطر انداخت

علی‌اکبر آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام راهگشای بسیار خوبی برای اتفاقات منطقه و ایران است که می‌طلبد همه مسئولان این بیانات را به عنوان یک نقشه در سر راه خود قرار دهند تا بتوانیم از این بحران همانند دیگر توطئه‌های استکبار جهانی عبور کنیم.

وی افزود: اگر مسئولان به درستی به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند کشور به راحتی خواهد توانست از بحران‌های پیش‌رو عبور کرده و تحریم‌های دشمنان را پشت سر بگذارد.

آقایی با بیان اینکه حفظ وحدت و مشارکت در مدیریت کشور پیام بزرگ رهبر معظم انقلاب است، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات گهربار اخیرشان، نبود چالش در کشور را نشانه موفقیت و پیشتازی ایران درعرصه‌های مختلف دانسته و فرمودند که این وضعیت نشانگر دستیابی ایران به استقلال اقتصادی واقعی است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سخنان اخیر مقام معظم رهبری نگاه ژرف به واقعیت امروز جهان است، تصریح کرد: این سخنان مقام معظم رهبری تاثیر بسیاری در ملت مسلمان خواهد داشت و منافع اروپا و آمریکا را به خطر انداخت.

وی با بیان اینکه با ایستادگی، مقاومت و حضور همیشه در صحنه ملت ایران و نیز به برکت انقلاب اسلامی خداوند ملتی به ما عطا کرده که همواره در دنیا اسوه و الگو است و در تمام ابعاد سخنان تازه‌ای برای سایر ملل دارد، اظهار داشت: بسیاری از بدخواهان نظام به فرموده رهبر فرزانه انقلاب در تلاشند تا با حربه تحریم ملت ایران را شکست خورده ببینند ولی این آرزوی آنها هرگز محقق نمی‌شود.

نماینده مردم سلماس با بیان اینکه پیشرفت و توسعه رفاه ملی در ایران بزرگ‌ترین نگرانی زورگویان است، تصریح کرد: امروز مستکبران خود در حالی که گرفتار بحران‌های بزرگ اقتصادی هستند از پیشرفت و ترقی ملت ایران به هراس افتاده و به همین خاطر با توطئه‌های مختلف تلاش می‌کنند تا شیرینی این پیشرفت‌ها را به کام ملت ایران تلخ کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه غربی‌ها به دنبال راهی هستند که چهره نظام اسلامی را مخدوش و ذهن ملت‌های جهان را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی مخدوش کنند، اضافه کرد: این نوع فرافکنی توسط استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژِیم صهیونستی در حالی است که ملت‌های جهان به ماهیت این رژیم‌های پلید و ضدانسانی پی برده و فریب تبلیغات دروغین آنها را نمی‌خورند.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول