اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان خواستار شد:

نصب شعار مرگ بر آمریکا بر سردر اداره‌های گیلان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان خواستار نصب شعارهای مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سردر اداره‌های گیلان شد.

نصب شعار مرگ بر آمریکا بر سردر اداره‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی عصر امروز در جلسه تمهید مقدمات برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با تبریک ایام ضیافت الهی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یک ماموریت الهی توسط امام (ره) رهبر آسمانی به عهده مردم ایران برای دفع شر رژیم پوشالی صهیونیستی جنایتکار و حامی آن آمریکای تبهکار گذاشته شده است.

وی ادامه داد: جنایتکاران برای از پا درآوردن ملت ایران 8 سال جنگ سخت را علیه ما آغاز کردند اما نتوانستند موفق شوند.

رضوانی به تدبیر و هدایت امام (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و ادامه آن اشاره کرد و افزود: حرکت الهی انقلاب اسلامی اکنون با تدابیر مقام معظم رهبری ادامه دارد.

معاون استاندار گیلان رژیم جنایتکار صهیونیستی را جعلی خواند و تصریح کرد: رژیم‌های دست‌نشانده و نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه در حال سقوط هستند.

وی با بیان اینکه خداوند به افرادی که او را یاری کنند وعده پیروزی داده است، خاطرنشان کرد: حزب‌الله لبنان در 33 روز جنگ و مردم مظلوم غزه در 22 روز جنگ علیه رژیم صهیونیستی پیروز شدند و این امر ادامه دارد.

رضوانی حضور مردم در عرصه‌های مختلف را سبب نابودی استکبار دانست و ابراز کرد: تلاش‌هایی در روزهای اخیر علیه حکومت سوریه از طرف استکبار صورت گرفته اما تروریست‌ها در این کشور در حال از بین رفتن هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان به روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های دولتی شعارهای علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی را بر سردر اداره‌ها نصب کنند.

وی با اشاره به تمهیدات دستگاه‌های مختلف گیلان در برگزاری روز جهانی قدس، بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه هماهنگی با ائمه جماعت، خطبا، مبلغان، ذاکران و مداحان سراسر استان به منظور تشویق حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و بهره‌برداری تبلیغی از فضای معنوی شب‌های احیا را به عهده دارند.

رضوانی تشویق نویسندگان برای نگارش مقاله با موضوع روز جهانی قدس را از جمله وظایف تبلیغات اسلامی گیلان برشمرد و یادآور شد: برگزاری محفل انس با قرآن به یاد شهدای فلسطینی در بقاع متبرکه برگزیده استان به عهده اوقاف و امور خیریه گیلان است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول