اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت روز خبرنگار

چراغ تمرین «چراغ راهنما» روشن شد

خبرگزاری فارس: چراغ تمرینات نمایش خیابانی «چراغ راهنما» به منظور کسب موفقیت دیگری برای عرصه تئاتر بهبهان روشن شد.

چراغ تمرین «چراغ راهنما» روشن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، نمایش خیابانی «چراغ راهنما» نوشته اباذر محمدحسنی بوده که جهانشاد زراعت کارگردانی آن را برعهده دارد.

لاله جعفری، محسن شریعتی، امین انجم روز، رضا رمضان علی‌پور و جهانشاد زراعت پنج بازیگر این نمایش هستند که ساسان شکوریان سرپرستی آن را عهده‌دار است.

داستان این تئاتر خیابانی در خصوص یک خبرنگار بوده که برای تهیه گزارش در مورد نصب نخستین چراغ راهنمای شهر به میان شهروندان رفته و اتفاقات و مسائلی که در خصوص این موضوع رخ می‌دهد را به تصویر می‌کشد که در این بین افراد مختلفی با دیدگاه‌های متنوع با این مسئله برخورد می‌کنند.

این نمایشنامه با نگاهی به مسائل شهروندی در ادامه تولیدات گروه تئاتر ناب بهبهان در حوزه تئاتر خیابانی بوده که با نگاه جدی‌تری به مسائل حوزه شهری در دست تولید است.

«چراغ راهنما» این روزها برای اجرای عمومی در بهبهان، حضور در هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان و با هدف کسب افتخار و موفقیت برای عرصه تئاتر این شهرستان به روی صحنه تمرین رفته است.

هنرمندان بهبهانی همواره در جشنواره‌ها و مسابقات تئاتر کشور حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته و بسیاری از آنان صاحب افتخارات زیادی در این عرصه شده‌اند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول