اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز گلستان:

حق انشعاب و هزینه مصرفی گاز اماکن مذهبی رایگان است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: حق انشعاب و هزینه مصرفی گاز تمامی اماکن مذهبی رایگان است.

حق انشعاب و هزینه مصرفی گاز اماکن مذهبی رایگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رمضان‎علی سنگدوینی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران ادارات شرکت گاز گلستان اظهار داشت: این اقدام بر اساس مصوبه قانون بودجه 91 که در 30 اردیبهشت ابلاغ شده است، صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این مصوبه در استان گلستان در حال حاضر اعلام کرده‎ایم که از هیچ یک از مساجد روستایی هزینه حق مصرفی و انشعاب گرفته نشود.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان افزود: مطابق این قانون برای خانواده‎های زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی برای یک واحد و در یک نوبت پرداخت هزینه انشعاب رایگان است.

سنگدوینی با اشاره به سرقت انرژی اذعان کرد: هر تغییری در سیستم ایجاد شود منجر به عکس‎العمل یکسری از انسان‎ها خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: در مرحله اول این‎ افراد را شناسایی و با آنها صحبت و مدارا کردیم و اگر این اتفاق برای بار دوم می‌افتاد آنها مشمول جریمه می‎شدند.

وی با تاکید بر اینکه با برخوردهای صورت گرفته و اطلاع‌رسانی که در این زمینه محقق شد این سرقت‎ها کاهش داشت یادآور شد: در همین راستا کارگروه سرقت انرژی نیز در استان تشکیل شده که در سال جاری دبیری آن بر عهده شرکت گاز گلستان است.

سنگدوینی با اشاره به سیل اخیر و وارد شدن خسارت به ساختمان این شرکت خاطر نشان کرد: این بارندگی بی‎سابقه بوده و باعث غافلگیری بسیاری شده است.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان افزود: آب از طریق دو درب ورودی زیرزمینی شرکت وارد ساختمان شده و خساراتی را به این مجموعه وارد کرده است.

وی اذعان کرد: در همین راستا از ستاد مدیریت بحران خواسته‎ایم که کانالی در این مسیر احداث شود و آب را از بالادست خارج کند.

سنگدوینی تاکید کرد: همکاران ما مشغول برآورد خسارت هستند اما آنچه که مشهود است در سالن غذاخوری شرکت یک‎ متر سیلاب و لجن جمع شده و همکاران تا یک هفته مشغول خالی کردن آن از مجموعه بودند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول