اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

شهرک‌های صنعتی قم زیرپوشش کامل شبکه گاز هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از زیر پوشش قرار گرفتن صددرصدی شهرک‌های صنعتی استان توسط شبکه گاز خبر داد.

شهرک‌های صنعتی قم زیرپوشش کامل شبکه گاز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی در جریان بازدید مدیر عامل شرکت گاز استان از شهرک صنعتی سلفچگان با مثبت ارزیابی کردن اقدمات و خدمات شرکت گاز خاطر نشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم طی 4 سال گذشته 110 کیلومتر شبکه گاز در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ایجاد کرده است که در نوع خود کم سابقه است.

وی اضافه کرد: البته این حجم شبکه جوابگوی کامل شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیست و ما در برنامه‌های بلند مدت بدنبال آن هستیم که این میزان را به 133 کیلومتر افزایش دهیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خاطر نشان کرد: در حال حاضر تاسیسات شهرک‌های صنعتی قم دارای 60 هزار مترمکعب ظرفیت گازرسانی است که امیدواریم با تکمیل فازهای توسعه‌ای و انجام برنامه‌های کوتاه و بلند مدت شرکت گاز این مقدار را به 180 هزار مترمکعب برسانیم.

وی در ادامه یکی از مشکلات شهرک‌های صنعتی را تقویت ایستگاه‌های موجود و یا احداث ایستگاه‌های جدید عنوان کرد و افزود: برای رفع این مشکل در کوتاه مدت با همکاری و هماهنگی شرکت گاز از ظرفیت‌های موجود و جابجایی انشعابات، مشکل واحدهای جدید را برطرف کرده‌ایم و شرکت گاز نیز نسبت به ایجاد ایستگاه‌های جدید و یا توسعه ایستگاه‌های موجود را در دستور کار قرار داده تا بتوان نیازهای واحدهای صنعتی را تامین کرد.

هوشنگ محمدی مدیر عامل شرکت گاز قم نیز در این بازدید اظهار کرد: شرکت گاز استان قم همکاری و تعامل خوبی با شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم داشته است.

وی با تاکید بر تداوم همکاری‌های دو جانبه با شهرک‌های صنعتی استان تصریح کرد: خوشبختانه طی چند سال اخیر عملیات گازرسانی به تمام شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شده است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول