اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه:

راه‌اندازی حرفه جوشکاری گاز «محافظ آرگن» در سوادکوه

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه از راه‌اندازی حرفه جوشکاری گاز محافظ آرگن در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه خبر داد.

راه‌اندازی حرفه جوشکاری گاز «محافظ آرگن» در سوادکوه

هوشنگ علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه از آموزش سالانه 480 نفر متقاضی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در این مرکز خبر داد و بیان داشت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه دارای شش کارگاه فنی است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه با اشاره به تجهیز 17 حرفه مختلف در این مرکز فنی، افزود: تعمیرکار اتومبیل‌های سواری درجه یک و دو، موتور و گیربکس پراید، موتور و گیربکس زانتیا، سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری پراید، سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری زانتیا، تعمیرکار برق خودرو درجه یک و دو، برق صنعتی درجه یک و دو، PLC  درجه یک و دو، جوشکاری E3، E6  و جوشکاری آرگن، کمک بنای سفت کار درجه دو، کمک آرماتوربند درجه دو از حرفه‌های فعال در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه را تشکیل می‌دهند.

وی به فعالیت‌های دیگر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: آموزش حرفه‌ای کشاورزی و خدماتی در سطح روستاهای سوادکوه به روش دولتی و خرید خدمات، آموزش در پادگان، آموزش در صنایع، آموزش به شاغلان در سطح شهرها و روستاها به روش خرید خدمات نیز از جمله فعالیت‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان سوادکوه را تشکیل می‌دهد.

علیزاده به آموزش در آموزشگاه‌های آزاد شهرستان سوادکوه اشاره کرد و ادامه داد: آموزشگاه‌های آزاد سوادکوه در زمینه‌های مختلف در سطح شهرستان به ارائه خدمات می‌پردازند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه از راه‌اندازی حرفه جوشکاری گاز محافظ آرگن در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه خبر داد و متذکر شد: حرفه جوشکاری گاز محافظ آرگن با اعتباری بیش از 200 میلیون ریال همزمان با هفته مهارت در کارگاه جوشکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه راه‌اندازی شد.

این مسئول اذعان داشت: حرفه جوشکاری گاز محافظ آرگن، با کاربرد صنعتی و خدماتی، دارای 320 ساعت آموزش نظری و عملی است که هر دوره 14 نفر کارآموز را پوشش خواهد داد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول