اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت گاز کردستان:

تلفات جانی در بین امدادگران شرکت گاز کردستان صفر است

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت گاز کردستان گفت: رعایت نکات ایمنی در حین کار موجب شده است که هیچ‌گونه تلفات جانی در مجموعه امداد و تعمیرات شرکت گاز استان نداشته باشیم.

تلفات جانی در بین امدادگران شرکت گاز کردستان صفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قدرت‌الله فعله‌گری در جمع نیروهای امداد و تعمیرات نواحی گازرسانی استان در سنندج، با اشاره به فعالیت 120 نفر امدادگر در نواحی گازرسانی استان اظهار کرد: در طول چند سال اخیر به رغم انجام مانورهای متعدد و همچنین بالا بودن حجم کاری نیروهای امداد و تعمیرات، خوشبختانه هیچ حادثه‌ای جانی برای این نیروها اتفاق نیفتاده است.

وی رعایت نکات ایمنی و تسلط بر نحوه انجام کار را از مهم‌ترین دلایل موفقیت نیروهای امدادگر ذکر کرد و افزود: خوشبختانه دقت و تسلط امدادگران بر فعالیت‌ها به اندازه‌ای بالا است که مانع از هرگونه تلفات جانی به آنها شده است.

وی فعالیت نیروهای امدادگر را ارائه خدمات به مشترکین در 10 ناحیه گازرسانی سطح استان اعلام کرد و افزود: ارائه خدمات مربوط به نشت گاز، قطع و وصل جریان گاز طبیعی، برخورد شبکه و انشعابات و نگهداری از تاسیسات گازرسانی و برگزاری مانورهای متعدد مرتبط با گاز طبیعی از جمله وظایف نیروهای امدادگر این شرکت است.

وی نیروهای امداد و تعمیرات را دارای آمادگی جسمانی بالا دانست و افزود: این نیروها از میان ورزشکاران ورزیده انتخاب می‌شوند و آمادگی کامل جسمانی برای فعالیت در طول شبانه‌روز را دارند.

وی به‌روز بودن دانش و اطلاعات و حفظ آمادگی جسمانی را از نیازهای اصلی نیروهای امداد و تعمیرات برای انجام فعالیت دانست و تاکید کرد شرکت گاز استان با برگزاری کلاس‌های آموزشی و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی در ارتقای سطح دانش و همچنین افزایش میزان آمادگی جسمانی نیروهای امدادگر تلاش می‌کند.

وی به 42 هزار مورد پیام ثبت شده در سال گذشته در واحدهای امداد و تعمیرات و نواحی گازرسانی استان اشاره کرد و گفت: این تعداد پیام از سوی مشترکین به منظور ارائه خدمات توسط واحدهای امداد و تعمیرات نواحی ارسال شده و امدادگران نیز به موقع به ارائه خدمات پرداخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در طول سال‌های اخیر هیچ حادثه‌ای اعم از فوت، نقص عضو و صدمات و خسارت جانی به امدادگران وارد نشده است، گفت: اغلب حوادث و اتفاقات در حوزه مشترکین بر اثر حوادث ناشی از گاز طبیعی اتفاق افتاده و از این لحاظ امدادگران هیچ خسارتی ندیده‌اند.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز کردستان نیروهای امدادگر این شرکت را از جمله پرسنل زحمت‌کش مجموعه شرکت گاز استان دانست و از تمام فعالیت‌ها و زحمات این افراد قدردانی کرد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول