اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد:

خروج لوله‌های گاز از ورودی غرق‌آباد ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد خواستار خروج هر چه سریع‌تر لوله‌های گاز از مسیر اجرای پروژه ورودی و خروجی این شهر شد.

خروج لوله‌های گاز از ورودی غرق‌آباد ضروری است

ابوالفضل باباشلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: اجرای پروژه تعریض ورودی شهر غرق‌آباد از مدت‌ها قبل آغاز شده، اما متاسفانه پیشرفت کند این پروژه موجب نارضایتی مردم این شهر شده است.

وی تصریح کرد: چندین ماه است سرعت پایین عملیات توسط شرکت دنا رهساز عبور و مرور خودروها را در این مسیر با مشکل مواجه کرده است که می‌طلبد مسئولان با توجه به نزدیک شدن فصل سرما هر چه سریع‌تر در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد گفت: از آنجا که مسیر عبور لوله‌های گاز از مسیر این پروژه عبور می‌کند و معاون عمرانی استاندار در بازدید خود از نحوه پیشرفت پروژه برای تامین اعتبار مورد نیاز خروج این لوله‌ها قول مساعد دادند ضروری است در فرصت باقی‌مانده اعتبارات مورد نیاز را تخصیص دهند.

به گفته وی برای خروج لوله‌های گاز این مسیر بالغ بر 130 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه‌‌های نیمه تمام گفت: مجتمع فرهنگی و هنری غرق‌آباد یکی از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه تمام شهر است که در حال حاضر در مرحله فوندانسیون به صورت نیمه کاره رها شده و چشم انتظار مساعدت مسئولان است.

باباشلو با اشاره به وضعیت درمانگاه شبانه‌روزی مرحوم شکری گفت: این درمانگاه توسط افراد خیر احداث شده اما عملا چارت شبانه‌روزی ندارد، رادیولوژی این درمانگاه به ارزش 8 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خیرین احداث و تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد اما متاسفانه بعد از گذشت یک سال و نیم از تحویل این پروژه هنوز راه‌اندازی نشده است و مردم مجبورند برای گرفتن یک عکس بیش از 60 کیلومتر را طی کرده و به شهر ساوه بروند.

وی ادامه داد: همچنین نبود آزمایشگاه در کلینیک مرحوم یوسفی مشکلات بسیاری را برای مردم شهر به وجود آورده است.

رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد گفت: شهلا میرگلو بیات نماینده مردم ساوه و زرندیه در بازدیدی که اخیرا از شهر غرق‌آباد داشت به صورت مستقیم در جریان مشکلات این شهر قرار گرفت که امید می‌رود با پیگیری‌های وی شاهد رفع بخشی از این مشکلات باشیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول