اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرم‌دره تاکید کرد

لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای از سوی خبرنگاران

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خرم‌دره گفت: خبرنگاران باید اخلاق حرفه‌ای و رعایت بی‌طرفی را در ارائه گزارش‌ها و اخبار رعایت کنند.

لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای از سوی خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، مرتضی بنیادی در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی اصحاب رسانه در امر اطلاع‌رسانی، اظهار داشت: روز خبرنگار فرصتی است برای تجلیل و قدردانی از تلاش‌های خبرنگارانی که در زمینه اطلاع‌رسانی به موقع به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی در ادامه افزود: امانتدار بودن خبرنگار یکی از شرایط مهم در حرفه خبرنگاری و اطلاع‌رسانی است.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره همکاری مسئولان با خبرنگاران را امری ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: مسئولان باید با خبرنگاران همکاری کرده و پاسخگوی سئوال‌های آنها باشند تا زمینه بهبود وضعیت جامعه فراهم شود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌ها در جهت‌دهی به آگاهی‌های اجتماعی تصریح کرد: همه در راستای توسعه و تعالی منطقه در تلاش هستیم و این در حالی است که توسعه منطقه بدون همکاری و اطلاع‌رسانی دقیق اصحاب خبر امکان‌پذیر نیست.

بنیادی اضافه کرد: تعامل بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران به ‌عنوان عاملی برای رفع مسائل و مشکلات جامعه محسوب می‌شود که مسئولان ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید حداکثر همکاری با اصحاب رسانه را داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این میان خبرنگاران و اصحاب رسانه نقشی کلیدی در زمینه ارائه تصویری شفاف از عملکرد دولت و نظام در خصوص توسعه و تعالی کشور دارند.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره عصر حاضر را عصر اطلاع‌رسانی عنوان و اضافه کرد: جهان امروز همچون دهکده‌ای است که تمامی اطلاعات آن در چند ثانیه در تمامی نقاط منتشر می‌شود.

وی با اشاره به تاکید دولت نهم بر اطلاع‌رسانی و احترام به جایگاه خبرنگاران ابراز داشت: خبرنگاران همواره نشان داده‌اند که در راه اعتلای نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

بنیادی با اشاره به انتظار مسئولان نظام از خبرنگاران گفت: جامعه خبرنگاری باید به صورت منصفانه قضاوت کرده و اخلاق حرفه‌ای را در ارائه گزارش‌ها و اخبار رعایت کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول