اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری سیریک:

خبرنگاران چشم‌های بیدار و ذهن‌های هوشیار جامعه هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار سیریک گفت: خبرنگاران چشم‌های بیدار و ذهن‌های هوشیار جامعه و در عین حال از مظلوم‌ترین و پرکارترین اقشار اهل قلم در جامعه محسوب می‌شوند.

خبرنگاران چشم‌های بیدار و ذهن‌های هوشیار جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، محمد اسفندیاری شامگاه سه‌شنبه در مراسم تجلیل و گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور جمعی از مسئولان و خبرنگاران برگزار شد، اظهار داشت: در جهان امروزه خبرنگاران نقش وسیع و رسالت مهمی در یک جامعه برعهده دارند تا علاوه بر رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه و بیان واقعیت‌ها در راستای تعالی و پیشرفت افق‌های ملت آن جامعه مثبت و سازنده باشند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران نقش دو سویی دارند و می‌توانند شایعات حاکم بر فضای جامعه را با بیان حقایق و صحت گفتار خنثی یا بالعکس شایعات حاکم بر آن جامعه را با شاخ و برگ دادن گسترده و آلوده کنند.

سرپرست فرماندار سیریک با بیان اینکه خبرنگاران چشم‌های بیدار و ذهن‌های هوشیار جامعه و در عین حال از مظلوم‌ترین و پرکارترین اقشار اهل قلم در جامعه محسوب می‌شوند، اظهار داشت: امروز جایگاه خبرنگار، جایگاه رفیع و والایی است و هر اندازه که خبرنگار بتواند در وجود خود سلامت و صراحت ایجاد کند و مطالب را با دیدی باز و کاملاً سالم در جامعه اسلامی انعکاس دهد، می‌تواند در سلامت و پویایی و شکوفایی مردم جامعه تاثیرگذار باشد.

اسفندیاری ادامه داد: امروزه متاسفانه در بسیاری از رسانه‌های دنیا واقعیت‌ها آن‌طور که رخ می‌دهد، منعکس نمی‌شود و با دروغ‌پردازی و فرافکنی‌های تبلیغاتی خبرها را آن‌چنان که مدنظر هستند، منعکس می‌کنند.

وی اضافه کرد: خبرنگاری را نمی‌توان یک شغل و کار تلقی کرد بلکه عشق و علاقه‌ای است که محدود به زمان و مکان نیست و راز و رمز موفقیتش با تلاش، کوشش، صداقت، صحت بیان و دوری از سیاه‌نمایی در راستای ترقی و پیشرفت جامعه خویش محقق و هویدا می‌شود، هم‌چنین در ادامه این مراسم دفتر نمایندگی روزنامه صبح ساحل در شهرستان سیریک افتتاح شد.

در پایان این مراسم از خبرنگاران شهرستان سیریک با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول