اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

خبرنگاران خدمات نظام را به مردم گزارش دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌دره گفت: ‌خبرنگاران باید اقدامات نظام را به بهترین نحو ممکن به مردم گزارش داده و آنها را در جریان امور قرار بدهند.

خبرنگاران خدمات نظام را به مردم گزارش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، حجت‌الاسلام محمود نورپور در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه خبرنگاران در امر اطلاع‌رسانی، گفت: خبرنگاران مطالبات مردم را به گوش مسئولان رسانده و با تمام تلاش برای برطرف‌کردن مشکل در کنار مسئولان حضور پیدا می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت حس تعهد و عدم جانبداری در مسائل از سوی خبرنگاران و لزوم اطلاع‌رسانی اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان، خاطرنشان کرد: ‌خبرنگاران باید اقدامات نظام را به بهترین نحو ممکن به مردم گزارش داده و ایشان را در جریان امور قرار بدهند.

امام جمعه خرم‌دره افزود:‌ مسئولان نیز باید کمال همکاری را با خبرنگاران داشته باشند و با اطلاع‌رسانی دقیق برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در اداره مطبوع، مردم منطقه خویش را از اقدامات صورت گرفته آگاه کنند.

وی تمام پیشرفت‌های صورت گرفته در کشور را به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: اطلاع‌رسانی این اقدامات، ترویج امر به معروف است و هیچ کس نباید در این راه کوتاهی کند.

نورپور تصریح کرد: مسئولان این نظام متعلق به مردم هستند و باید تمامی اقدامات صورت گرفته در کشور در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی، وظیفه تمام مسئولان و مدیران نظام را خدمت‌رسانی به مردم اعلام کرد و ابراز داشت: تعهد مسئولان فقط خدمت به مردم است و همواره سعی می‌کنند که برای خدمت‌رسانی و تحقق اهداف نظام از هیچ کوششی دریغ نکنند که در این راه باید آماده دریافت تمام انتقادها و پیشنهادهای آحاد مردم باشند.

امام جمعه خرم‌دره با غیرقابل انکار دانستن نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی سریع به اقشار مختلف جامعه خاطرنشان کرد: هنگامی که مردم به دلیل مشغله‌های کاری و یا دلایل دیگر نمی‌توانند مشکلات خود را با مسئولان مطرح کنند، خبرنگاران بهترین افراد در زمینه ارائه مشکلات مردم به مسئولان هستند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول