اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز صورت گرفت

نقد آثار جیمز ناشوی توسط عکاسان قزوین

خبرگزاری فارس: نقد آثار جیمز ناشوی توسط عکاسان قزوین در راستای بررسی آثار عکاسان نامدار جهان بعد از ظهر امروز در قزوین صورت گرفت.

نقد آثار جیمز ناشوی توسط عکاسان قزوین

به گزارش فارس از قزوین، بعد از ظهر امروز در سومین پاتوق عکاسان قزوین که با حضور بیش از 40 عکاس برگزار شد، در ابتدا آثار جیمز نشوی عکاس معاصر که بیشتر او را با آثار مستندش در زمینه جنگ می‌شناسیم، مورد بررسی قرار گرفت و عکاسان حرفه‌ای قزوین با توجه به فنون عکاسی و تفاوت‌های سخت‌افزاری که امروزه با نسل قبل عکاسی وجود دارد از زوایای مختلف به بررسی این آثار مشغول شدند.

جیمز نشوی به جز جنگ ایران و عراق (دوران هشت سال دفاع مقدس) در بیشتر جنگ‌های اخیر از جمله جنگ بوسنی شرکت داشته و دارای آثار بسیار قابل تأملی در این رشته یعنی عکاسی است.

جیمز نشوی در منطقه ماساچوست بزرگ و از دانشگاه دارموث در رشته تاریخ هنر و علوم سیاسی فارغ‌التحصیل شده است، عکس‌های جنگ ویتنام و جنبش حقوق مدنی آمریکا، تأثیر عمیق و بسزایی در تصمیم او برای عکاسی داشت.

نشوی به عنوان عکاس قراردادی از سال 1984 برای "مجله تایم" کار کرده است، او از سال 1980 تا سال 1985 برای "بلک استار" کار کرد و از سال 1986 تا 2001 عضو "آژانس عکس مگنوم" بود، وی سپس عضو پایه‌گذاران آژانس عکس وی‌آی‌آی (VII) شد، همچنین او عضو انجمن عکس سلطنتی است و دکترای افتخاری از هنرهای زیبا از کالج هنری ایالت ماساچوست را داراست.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول