اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استادان مطرح برگزار می‌شود

کارگاه شعر، داستان و عکاسی در حوزه هنری کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: دوره جدید کارگاه آموزشی شعر، داستان و عکاسی با حضور استادان مطرح در این واحد برگزار می‌شود.

کارگاه شعر، داستان و عکاسی در حوزه هنری کرمان

عباس سالاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: دوره جدید کارگاه آموزشی شعر و داستان برای جوانان استان کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت‌‌کنندگان در این کارگاه‌ها از حضور استادان و کارشناسان کشوری و استانی، برنامه‌ها و نشست‌های ادبی، اشتراک نشریات ادبی حوزه هنری و کتاب‌های تازه شعر و داستان برخوردار می‌شوند.

سالاری بیان داشت: علاقمندان برای شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند به واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان کرمان به نشانی خیابان امام خمینی (ره) کوچه‌ شماره هشت مراجعه کنند و یا با شماره 2262670 تماس بگیرند.

وی مهلت ثبت‌نام در این کارگاه‌ها را تا امروز، 20 خردادماه سال جاری اعلام کرد.

سالاری همچنین از انتشار فراخوان چهارمین مسابقه ادبی "نقطه‌ عطف" به مناسبت سالروز ملکوتی امام راحل توسط حوزه هنری استان کرمان خبر داد.

وی گفت: چهارمین مسابقه ادبی نقطه عطف در رشته‌های شعر، داستان و متن ادبی و با موضوع امام خمینی (ره) با نگاهی به زندگی، سیره عملی، رحلت، وصیتنامه ایشان برگزار می‌شود.

سالاری مهلت ارسال آثار به چهارمین مسابقه ادبی نقطه عطف را تا پایان مرداد ماه سال‌جاری ذکر کرد.

وی ابراز داشت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه‌ ادبی باید در هر یک از رشته‌ها دو اثر به دبیرخانه به نشانی کرمان خیابان امام خمینی (ره) کوچه شماره هشت حوزه هنری استان کرمان و یا پست الکترونیک adabiyat@artkariman.ir ارسال کنند.

این مسئول همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی با موضوع اصول طراحی عکس "ترکیب‌ بندی در عکاسی" با حضور استاد پورسعید در روزهای دوشنبه و سه شنبه 22 و 23 خرداد ماه در کارگاه هنرهای تجسمی حوزه هنری کرمان خبر داد.

سالاری بیان داشت: علاقمندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 21 خرداد ماه به حوزه هنری کرمان مراجعه و یا با شماره تلفن 2262670 داخلی‌های 4 و 119 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول