اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت نیمه شعبان صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین جشنواره عکاسی در زاهدان

خبرگزاری فارس: شهردار زاهدان گفت: نخستین جشنواره عکاسی به مناسبت نیمه شعبان با موضوعیت " زندگی شهری " توسط شهرداری زاهدان برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین جشنواره عکاسی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، اسماعیل حسین‌زهی اظهار داشت: محورهای عکاسی اولین جشنواره عکاسی مردم‌شناسی و زندگی شهری و شهروندی، فعالیت و حضور مردم زاهدان در صحنه‌های مختلف مذهبی، سیاسی، اجتماعی، جاذبه‌های گردشگری و زشتی و زیبایی در شهر زاهدان است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای و دوربین تلفن همراه برگزار می‌شود، گفت: مهلت ارسال آثار از 17 تیر ماه تا 22 تیرماه سال‌جاری است.

حسین‌زهی از اهدا جوایز نفیس به سه نفر از برگزیدگان خبر داد و افزود: شرایط را برای حضور همه شهروندان فراهم کرده‌ایم و علاقمندان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

شهردار زاهدان تعداد عکس‌های ارسالی را بدون محدودیت اعلام کرد و گفت: علاقمندان در این جشنواره بدون محدودیت تعداد، با ارسال عکس‌ها در موضوعات اعلام شده می‌توانند شرکت کنند.

وی از علاقمندان خواست آثار ارسالی را به صورت دیجیتال با فرمت جی پی جی همراه با مشخصات کامل به دبیرخانه دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری واقع در خیابان آزادی ارسال کنند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول