اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد سربیشه خبر داد

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی عکاسی و تصویربرداری در سربیشه

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سربیشه از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی عکاسی و تصویربرداری در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی عکاسی و تصویربرداری در سربیشه

به گزارش خبرگزاری فارس از سربیشه، امیر کوچی صبح امروز در مراسم بازدید سرزده فرماندار سربیشه از کارگاه آموزشی عکاسی و تصویربرداری شهرستان اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح دانش هنرمندان شهرستان سربیشه نخستین کارگاه آموزشی عکاسی و تصویربرداری در نیمسال نخست سال جاری برگزار شده که سعی داریم این کارگاه‌ها را در سطح شهرستان تداوم و گسترش دهیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سربیشه یادآور شد: برگزاری این کارگاه‌ها یکی از درخواست‌های جوانان و نوجوانان فرهنگی و هنری شهرستان از این اداره بوده است.

کوچی با بیان اینکه این کارگاه‌ها به صورت علمی و عملی برای هنرجویان برگزار می‌شود، افزود: از هنرمندان جوان و مستعد شهرستان می‌خواهیم تا با شرکت گسترده در این‌گونه کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی و در نتیجه با تهیه و تولید آثار هنری بومی، در انتقال و نشر این هنر نقش ارزنده‌ای ایفا کنند.

فرماندار شهرستان سربیشه نیز اظهار داشت: با توجه به محروم بودن شهرستان فعالیت جدی در زمینه هنر عکاسی و تصویربرداری امری ضروری و لازم است.

غلامرضا حسین‌پور ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: از مسئولان به ویژه مدیران فرهنگی شهرستان می‌خواهیم تا در زمینه ارتقای سطح هنر نسل جوان شهرستان این‌گونه کارگاه‌های آموزشی را استمرار و تداوم بخشند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول