اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد نهبندان خبر داد

آغاز کارگاه‌های آموزشی عکاسی و فیلمبرداری دیجیتال در نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان از آغاز کارگاه‌های آموزشی عکاسی، فیلمبرداری دیجیتال و بازیگری تئاتر در این شهرستان خبر داد.

آغاز کارگاه‌های آموزشی عکاسی و فیلمبرداری دیجیتال در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، سید حسین هاشمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از این کارگاه‌های آموزشی اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی عکاسی، فیلمبرداری دیجیتال و بازیگری تئاتر در این شهرستان در محل سالن فرهنگی و هنری نور این اداره برگزار می شود.

وی ادامه داد: این کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب از مرکز خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان تصریح کرد: در زمان ثبت‌نام تعداد 64 نفر متقاضی در این کارگاه‌های آموزشی ثبت‌نام کردند که بیشترین افراد ثبت‌نام شده در رشته فیلم‌برداری دیجیتال هستند.

هاشمی یادآور شد: این کلاس‌ها طی مدت دو ماه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته در سالن فرهنگی و هنری نور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان برگزار می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی شده تا در پایان این کارگاه‌های آموزشی نمایشگاهی از آثار و تولیدات هنری هنرجویان در رشته‌های عکاسی به صورت پوستر به معرض نمایش عموم گذاشته شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان گفت: همچنین پیش‌بینی شده تا در رشته بازیگری تئاتر نیز در پایان این کارگاه‌های آموزشی دو تولید نمایش نیز در شهرستان اجرا شود.

هاشمی با بیان اینکه در پایان این کارگاه‌های آموزشی به قبول‌شدگان در آزمون‌ها گواهینامه مهارت صادر می‌شود، اظهار داشت: برگزاری این کلاس‌ها و کارگاه‌ها یکی از درخواست‌ها و تقاضاهای جوانان و نوجوانان فرهنگی و هنری شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری کارگا‌ه‌های آموزشی عکاسی، فیلمبرداری دیجیتال و بازیگری تئاتر و تولید آثار هنرجویان مبلغ 55 میلیون ریال هزینه می‌شود، تصریح کرد: این کارگاه‌ها و کلاس‌ها به صورت علمی و عملی برای هنرجویان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول