اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فدراسیون هنر عکاسی صورت گرفت

اعطای مدال طلای فدراسیون هنر عکاسی به عکاس زنجانی

خبرگزاری فارس: مسعود بهروان نخستین مدال طلای عکاسی استان زنجان را از سوی فدراسیون هنر عکاسی کسب کرد.

اعطای مدال طلای فدراسیون هنر عکاسی به عکاس زنجانی

عکاس زنجانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جشنواره عکس قبرس با معرفی نفرات برتر و اعلام نتایج، عکس "پرواز" را به عنوان عکس نخست این جشنواره برگزید.

 

مسعود بهروان با بیان اینکه در این جشنواره دو نفر از استان زنجان شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: این جشنواره با شرکت 78 کشور جهان در قبرس برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه از سوی فدراسیون هنر عکاسی جهان مدال طلای این جشنواره به وی تعلق گرفته است، خاطرنشان کرد: لوح تقدیر و جایزه نقدی 500 یورویی این جشنواره به وی ارائه شده است.

 

این عکاس زنجانی از برگزاری این جشنواره در دو بخش خبر داد و افزود: این جشنواره در بخش‌های فتو ژورنالیست و عکاسی تجربی برگزار شد که عکس پرواز به عنوان عکس برتر این جشنواره انتخاب شد.

 

بهروان با بیان اینکه تا کنون هیچ عکاسی در استان زنجان مدال طلا دریافت نکرده است، افزود: این مدال به عنوان نخستین مدال طلای عکاسی استان زنجان محسوب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه حضور در جشنواره‌های مختلف موجب بلوغ هنر عکاسی می‌شود، افزود: دیدگاه‌های مختلف عکاس از سوژه‌های مختلف با ارائه عکس بیشتر نمایان می‌شود.

 

این عکاس زنجانی هنر عکاسی استان زنجان را رو به پیشرفت دانست و گفت: در سال‌های اخیر هنر عکاسی استان به نحو مطلوبی پیشرفت داشته که حضور فعال عکاسان در جشنواره‌های مختلف نشان از توسعه هنر عکاسی در استان دارد.

 

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول