اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

مسابقه عکاسی "شهر از نگاه من" خاتمه یافت

خبرگزاری فارس: نخستین دوره مسابقه عکاسی با موضوع "شهر از نگاه من" با مشخص شدن نفرات برتر و تقدیر از آنان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به کار خود پایان داد.

مسابقه عکاسی "شهر از نگاه من" خاتمه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، یوسف بهی نوش‌آبادی، دبیر اجرایی مسابقه و نمایشگاه "شهر از نگاه من" به اهداف برگزاری آن اشاره کرد و گفت: قصد ما از برگزاری این مسابقه این بود که دیدگاه دانشجویان را نسبت به موضوعات شهری ببینیم. دانشجویان می‌توانستند نظرات و دیدگاه‌های خود، مانند معضلات، معایب و ارزیابی از شهر را از نگاه دوربین بیان کنند.

دبیر اجرایی مسابقه و نمایشگاه "شهر از نگاه من" ادامه داد: پس از اعلام فراخوان، نزدیک به 200 عکس از سوی دانشجویان ارائه و این عکس‌ها به مدت یک هفته در دانشکده عمران، معماری، نقشه کشی و شهر‌سازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برای دانشجویان به نمایش درآمد.

وی با اشاره به نحوه امتیازدهی و انتخاب نفرات برتر این مسابقه یادآور شد: پس از جمع‌بندی امتیازات، 10 نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند، که شش نفر آنها از سوی استادان، اعضای انجمن علمی شهرسازی و رای افتخاری دکتر موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین انتخاب و معرفی شده و چهار نفر دیگر نیز با رای دانشجویان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه برگزیده شدند.

بهی نوش‌آبادی ادامه داد: در پایان این مسابقه در بخش داوری منتخبان استادان، آقازاده به عنوان نفر اول انتخاب شد، ماهان دنیل و افلاطونیان به عنوان نفرات دوم برگزیده شدند و آرش فتح جلالی، مرتضی اصلانی و فردین پورشیران به عنوان نفرات سوم اعلام شدند.

همچنین در بخش منتخبان داوری دانشجویان و بازدیدکنندگان به ترتیب محمدرضا قازلی، امیرحسین یاوری، میلاد ظهیری و حمیدرضا سریزدی به عنوان نفرات برتر مشخص شدند.

داوری این مسابقه را استادان دکتر آیوازیان، دکتر طبیبیان و استاد سعیدی رضوانی بر عهده داشتند.

این مسابقه و نمایشگاه با همکاری انجمن علمی شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول