اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی انجمن عکاسان استان قم

کارگاه آموزش عکاسی دیجیتال در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی انجمن عکاسان استان قم گفت: کارگاه آموزش عکاسی دیجیتال با حضور استادان برجسته کشور فردا در قم برگزار می‌شود.

کارگاه آموزش عکاسی دیجیتال در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان قم، امیر حسامی‌نژاد اظهار داشت: این کارگاه آموزشی شش ساعته از ساعت 14 تا 20 در تالار شهید مرتضی آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی با حضور اعضای انجمن عکاسان استان قم و عکاسان علاقه مند تشکیل می‌شود.

سخنگوی انجمن عکاسان استان قم با اشاره به اینکه علیرضا محمودی از عکاسان جوان و توانمند استان و مسئول آموزش انجمن دبیر اجرایی این کارگاه است، افزود: امیدواریم با حضور نیروهای جوان و با انگیزه بتوانیم کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی خوبی را با حضور استادان به‌نام کشور در قم برگزار کنیم و با انجام این امر توان علمی عکاسان استان قم به‌ویژه عکاسان جوان و تازه کار را افزایش دهیم و زمینه‌ای را برای تبادل تجربه میان عکاسان فراهم سازیم.

حسامی‌نژاد درباره این کارگاه آموزشی گفت: این کارگاه آموزشی شامل سه بخش کارگاه عکاسی دیجیتال، کارگاه نورپردازی و کارگاه فنی است.

وی افزود: در کارگاه عکاسی دیجیتال آشنایی با مفاهیم پایه، ارائه مثال‌های کاربردی و بررسی خطاهای عمومی در گفتار (اتوفوکوس، شارپنس، حسگرها، نورسنجی، فرمت RAW و هیستوگرام)، گفتار آموزشی درباره عکسبرداری ماکرو، آموزش مفاهیم پایه درباره لنزها و فیلترها و گفتاری درباره گزینش درست لنز و فیلتر بیان می‌شود.

مسئول روابط عمومی انجمن عکاسان استان قم با بیان اینکه استان قم از عکاسان به‌نام و شایسته‌ای برخوردار است، تاکید کرد: عکاسان قمی در گرایش‌های گوناگون عکس از جمله هنری، مستند، خبری و... بارها با درخشش در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی نشان داده‌اند که در این زمینه از توانمندی و استعداد بالایی برخوردار هستند و با همکاری همه عکاسان می‌توانیم این موفقیت‌ها را تداوم بخشیده و عکاسی قم را بیش از پیش به جامعه عکاسی کشور معرفی کنیم.

وی افزود: لازمه تحقق این امر همکاری، تعامل، مساعدت و مشارکت همه عکاسان استان است و امیدواریم عکاسان پیشنهادها، نظرها و انتقادهای خود را به انجمن منعکس کنند تا بتوانیم به بهترین شکل به جامعه عکاسی استان قم خدمت کنیم.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول