اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان خبر داد:

حضور 51 پروژه فنی آبادان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان از مشارکت 51 پروژه فنی و حرفه‌ای آبادان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خبر داد.

حضور 51 پروژه فنی آبادان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی
ارژنگ کوه‌سرخ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: مراکز دولتی و غیردولتی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آبادان با عملکردی خوب و قابل توجه اقدام به برگزاری غرفه‌هایی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر کردند.
وی افزود: در این غرفه‌ها نمونه‌های مختلفی از پروژه‌های کارآموزان در حرفه‌های مختلف از جمله تراشکاری، جوشکاری، لوله‌کشی صنعتی، هویه‌کاری پارچه، سفره‌آرایی عقد، دوزندگی لباس، نماکاری روی سفال، نقاشی روی سفال، روبان‌دوزی، نقاشی روی شیشه و غیره را به نمایش ‌گذاشتند.
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان ادامه داد: همچنین تعدادی پروژه دیگر از سوی کارآموزان المپیادی در حرفه‌های خیاطی و جوشکاری نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفتند.
کو‌ه‌سرخ گفت: کل پروژه‌های به نمایش درآمده 51 پروژه بودند که با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شدند.
وی هدف از شرکت در این نمایشگاه را اهمیت پژوهش و تحقیق عنوان کرد و ادامه داد: پژوهش یکی از اساسی‌ترین نیازهای یک کشور برای نیل به پیشرفت و توسعه است و قدرت و استقلال آن کشور در گرو داشتن پژوهش‌گران موفق است که پایه‌های علم و دانش هر کشور را استوار می‌کنند.
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان اضافه کرد: بدون وجود فعالیت‌های پژوهشی در کشور، آموزش و پرورش استعدادها و نیروهای آینده کشور از پویایی لازم برخوردار نخواهند بود.
 کوه‌سرخ در پایان با اعلام اینکه اهداف مراکز فنی و حرفه‌ای در راستای انجام فعالیت‌های پژوهشی و تقویت استعدادهای علمی کشور است گفت: ادامه مشارکت در چنین رویدادهایی باعث تشویق و ترغیب کارآموزان جوان فنی و حرفه‌ای خواهد شد و این امر به پیشرفت و توسعه پژوهش در کشور کمک فراوانی خواهد کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول